I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under februari 2009

Av Milla - 3 februari 2009 00:03

Kom precis hem från Elina, vinterkylan har kommit tillbaka igen. Utan snö

vilket jag visserligen tycker är extremt skönt fast samtidigt väldigt naket.

Varje dag så tittar jag om inte träden har fått tillbaka sin vackra

sommarskrud igen men icke (eeeh, lite väl tidigt kanske?).

Det kommer jag ihåg från när Jag och Tjejerna kom hem från båten och gjorde en liten avstickare till London, egentligen bara för att säga : Tja!! till min kära Storasyster. Då kommer jag ihåg att det jag längtade efter mest (Självklart efter de mina i rangen) var de gröna träden och det gröna gräset. Men nej, nej, nej inte var det grönt inte. Det var lika kalt som när vi stack iväg. Haha, tji fick jag men som tur var så tog det inte många dagar innan det började knoppas lite här och var faktiskt!






















Det här måste troligtvis vara de absolut tråkigaste blogginlägget idag!

























Nu är det pensel tvättning, en bra bok och 

sängen som gäller för mig!!!









































Over & Out my lovely friends          

Av Milla - 2 februari 2009 11:53




Three Days Grace - Riot















If you feel so empty, So used up, so let down, If you feel so angry, So ripped off so stepped on, You're not the only one, Refusing to back down, You're not the only one, So get up... Let´s start a Riot, a RIOT......

If you feel so filthy, So dirty so fucked up, If you feel so walked on, So painful so pissed off, You're not the only one, Refusing to go down, You're not the only one,So get up... Let´s start a Riot, a RIOT....

If you feel so empty, So used up, so let down, If you feel so angry, Just get up.....



































Let's start a riot, a riot
Let´s start a Riot,
Let´s start a riot, a Riot 

Let´s start a RIOT!!!












Den här förklara nog mitt sinnestillstånd som inget annat just nu!!






























The game is on....




SHACK MATT!!!!!!!!!!!!!






















Over & Out              


Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards