I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Milla - 3 februari 2009 14:14

Ladda hem Sober med Pink.... Den går på repeat i min ipod!!! LOVE! 

































Sitter i mitt sketna kök i min sketna lägenhet och väntar på att kaffet ska

bli klart så jag kan börja på mina "läxor"... Ja, det var alldeles korrekt läst.

LÄXOR till MOI!!!

Herregud, och hur gick det här till då?

Makeup Studion kom i min väg och jag började läsa bara förra veckan! Redan har man lärt sig massor som man aldrig så mycket som har tänkt på. Fast jag måste ju dock erkänna att jag inte gillar teori, jag är mycket mer praktiskt lagd.

En annan grej som jag har kommit på är att jag gillar verkligen INTE att bli sminkad så igår näör Elina var min modell för kvällen så slapp jag, underbart!

Imorgon börjar pulverdieten och träning, 14 hemska dagar av halvfabrikat på påse och inget chips (fast jag tillåter mig själv att dricka hur mycket kaffe jag vill..hahaha) , Hur fasen ska det här gå???

Stadiga uppdateringar i kodform!!

Sommar 2009, here I fucking come!!!






























Jaja, nu retar kaffedoften mina luktsinnen och jag kan

inte längre hålla mig ifrån det!!









































Over & Out                   


Av Milla - 3 februari 2009 00:03

Kom precis hem från Elina, vinterkylan har kommit tillbaka igen. Utan snö

vilket jag visserligen tycker är extremt skönt fast samtidigt väldigt naket.

Varje dag så tittar jag om inte träden har fått tillbaka sin vackra

sommarskrud igen men icke (eeeh, lite väl tidigt kanske?).

Det kommer jag ihåg från när Jag och Tjejerna kom hem från båten och gjorde en liten avstickare till London, egentligen bara för att säga : Tja!! till min kära Storasyster. Då kommer jag ihåg att det jag längtade efter mest (Självklart efter de mina i rangen) var de gröna träden och det gröna gräset. Men nej, nej, nej inte var det grönt inte. Det var lika kalt som när vi stack iväg. Haha, tji fick jag men som tur var så tog det inte många dagar innan det började knoppas lite här och var faktiskt!






















Det här måste troligtvis vara de absolut tråkigaste blogginlägget idag!

























Nu är det pensel tvättning, en bra bok och 

sängen som gäller för mig!!!









































Over & Out my lovely friends          

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards