I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under september 2009

RV

Av Milla - 29 september 2009 18:48

Jag fattar ingenting just nu, för det där var ju inte en tvärvändning om nåt men oroa dig inte. Jag löser det om jag så ska sälja mitt smink för dig!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag ska jag få mysa, kolla på film och käka godis!

I love...

Av Milla - 25 september 2009 09:49

Helt plötsligt har jag gått och blivit allergisk mot ROM, denna underbara dryck som man kan blanda med det mesta men oxå dricka helt ochhållet som det är (med vissa miner dock) så nu avslutar jag mitt förhållande med Romen och påbörjar mitt förhållande med "Das Bourbon"...

- Good Evening Mr. Beam. Nice to meet you acquaintance!!










Btw, Jag har gått och blivit sjuk!







Toodiii - BOURBON - loooooooo!





Av Milla - 16 september 2009 18:57

...som precis sänkte sig över mig som en dimma.

Har inte riktigt sovit som man ska dom senaste nätterna, vankat av och an i sömnen, vaknat och somnat om! Flrea gånger om. Inte ens sällskap hjälper när man kommer in i såna mönster, svåra att bryta dessutom. Dom etsar sig fast dom små jävlarna sen vill dom inte släppa taget om en!

Jag börjar tro att John Blund har glömt mig eller så gav han mig för mycket "damm" i Lördags! =P

(Det där kan ju inte feltolkas eller så.... hahahaha)

 

Imon blir det Ikea och Köks Köpe, jag kunde inte vara gladare.

Finns det något värre än att bo i ett renoveringsobjekt?

OCH vara så fruktansvärt stökig oxå, jag fattar inte hur jag lyckas stöka ner så fruktansvärt mycket!

Nej, nu ringer dom på mig och jag måste dra!

 

 

 

 

 

 

 

 

Tooodiii-MESSY-looooo

Av Milla - 11 september 2009 20:31

Ibland undrar jag hur mitt liv hade sett ut om jag hade gjort andra val än vad jag har gjort, sagt saker och ting på ett annorlunda sätt än vad som har kommit ur min mun, valt bort personer som har varit dåliga för mig långt tidigare än dom egentligen försvann. Låtit folk välja bort mig utan att ha åsikter om det. Ibland förstår jag er men konstigt nog är det väldigt sällan folk förstår varför jag gör de val jag gör eller inte gör. Ibland låter jag saker och ting helt enkelt bero p.g.a att jag inte vill ha valmöjligheten jag säger att jag vill ha.

Allt har att göra med en osäkerhet som gror i mig, en osäkerhet som jag inte alltid visar men den bubblar där, dolt under ytan. Jag gillar den inte och försöker med alla medel få den att försvinna. Vissa gånger funkar det, andra inte. Sen har vi de få personerna som jag känner där den inte existerar alls, den ligger död längst in och kan med inga medel komma till liv igen, iallafall inte runt de personerna!

Tackar och bockar!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All my love ut till A idag, du är stor, stark och helt enkelt unbreakable!

I LOVE YOU!

Av Milla - 8 september 2009 09:57

Skulle jag ORKA bry mig om såna småsaker eller?

 

 

 

 

 

Inatt fick jag sova mys, du är mys!

Av Milla - 7 september 2009 08:23

Sitter i köket återigen och googlar downs syndrom och hoppas att jag ska hitta känslan av att VILJA plugga lite granna men den verkar inte vilja infinna sig i min kropp.


Av Milla - 4 september 2009 06:57

Summera upp allting med fem ord så måste jag säga:

Fan, vad vi är vuxna!!

(Förutom några små detours från min, Annika och Elinas sida...)

(Vad ska man göra när man hittar stängerna, dom ropar ju på oss, haha)



Windy Beach


Could this be Club Toxic / Pacha?

Drick, drick, drick....


Bästa, Bästa!


Boat trip...

Superstranden, Tsampika... <3


Dingel, Dangel..


Exactly, Dingel, Dangeeel!!


The wind is strong, vem fan snodde mitt hårband?

Trött jag bliiiir!

<3


She found him, MAGNUS <3 MALIN!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..

It ALWAYS takes two too tango on the stripper pole!



Tack mina bästa tjejer!!!

I <3 U!


Av Milla - 3 september 2009 17:39

Underbara, Underbara låt!

Om du nu sitter där och undrar varför, så varför inte bara fråga MIG istället för att fråga de som du "tror" känner mig?


Det är inte många, väldigt få som faktiskt KÄNNER mig på riktigt. Inte nån fejkad B-kopia av mig själv som jag ibland låter folk lära känna, enbart för att jag faktiskt inte orkar höra vad folk känner, tycker, tror om mig! Oftast så ligger dom kvar på det sena 90-talet/tidiga 2000-talet när dom får lägga sin dom över mig och om jag ska vara helt ärlig så gör det mig fruktansvärt trött! Att bli stämplad för något man gjorde eller någon man var när man var 15år är ute nu. Om du har växt upp, mognat, blivit vuxen. Varför skulle då jag ligga kvar och inte rört mig?



































Ovido - Quiz & Flashcards