I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under november 2009

Av Milla - 25 november 2009 20:47

..den nya bloggsidan!

 

 

Okej, okej.. Jag är ingen stadig besökare här men jag gillar den fortfarande inte! Man kan ju inte ändra på det man vill utan bara ändra på det som redan funkar! Handlade det där om då??

 

 

 

 

Annelie har tandvärk, jag längtar hem till F och Malin... Ja hon är helt enkelt en riktigt bra tjej!

 

 

 

 

 

 

LIEBE till nästa gång...

(vilket inte skulle förvåna nån om det blir 2010....blää)

Av Milla - 6 november 2009 12:37

Man säger ju att man oftast får de bästa svaren när man frågar sig själv. Tyvärr

mästa jag nog säga att så är INTE fallet!

Svaren jag får från mig själv är ofta riktigt luddiga och ibland ganska så hämndlystna.

Numera frågar jag de vänner jag inte vet vad jag får för svar av, inte dom där svaren blir det jag vill utan dom som jag inte kan läsa av överhuvudtaget!

 

 

 

 

 

 

 

Det här kändes ju helt och hållet som ett onödigt blogginlägg!!

 

 

 

 

 

 

Jag ÄLSKAR dig, du är wunterbar!

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards