I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under mars 2009

Av Milla - 31 mars 2009 15:04

...jag ALDRIG hade varit kompis med idag om inte jag hade börjat jobba den där vårdagen i April 2002. En kompis som sakta men säkert växte fram till min allra bästa tjej. Vi har alltid vetat om varandras existens men inte så mycket som tittat åt varandras håll. Det var den där hierarkin i skolan som gjorde det, annars hade jag funnit henne bra mycket tidigare än jag gjorde. En hierarki som idag är riktigt skrattretande men som finns, den är verklig i dagens skolor, bland ungdomar. Kanske inte överallt, vad vet jag? T.o.m på arbetsplatser finns den, trycker ner och förstör. Inte konstigt att det finns bland barn när vi inte ens kan släppa det när vi blir vuxna!!

Snuttan min, I so ADORE you!!!!

Av Milla - 31 mars 2009 14:54

Hur kommer det sig att allt man tänker på låter så himla bra, fast på håll. För när vi väl står inför det så blir vi små människor igen, såna som inte riktigt kommer ihåg hur bra den där idén var från början. Vi glömmer av allt och stannar i det som är bekvämt, det som redan finns.

Hur många är det egentligen som vågar hoppa, på riktigt!

Egentligen behöver det inte vara ett hopp, det kan t.o.m vara det minsta steget. Så länge det är ut i okända marker så kommer det, rädslan för att förlora det man redan har!

Då kommer vi till frågan: Bara för att man tar ett steg till, betyder det att man lämnar det andra bakom sig? Förlorar det?



























Tooodihooliooooo!!!                 

(Whaling(?) på jävligt hög nivå ska ni veta!!!)

                 

Av Milla - 29 mars 2009 16:30

Hur orkar ni alla bloggare blogga mer än flera ggr per dag? Jag har inte den karaktären, för att om jag ska orka göra det fleera ggr om dagen måste jag ha riktigt, RIKTIGT jävla tråkigt!!

Min vän Malin är en duktig bloggerska, hon skriver och skriver och skriver!!!

Och roligt är det att läsa oxå... Den nya blondinbella kanske? Iallafall bra mycket roligare!!! YOU GO SISTA´!!!!

















Kärlek & Bra Karma till er alla.........

















......Todi-boring-loooo....

Av Milla - 26 mars 2009 16:19

...det var så extremt långt att gå runt sjön, 8 km!!

Men Absolut, det var skönt när man väl var hemma igen, stretchandes mot bilen... Mina fötter gör ont dock!!

Kom hem och somnade som en stock, fasen vad det är skönt att sova mitt på dagen... Härliga dagar!

Naaaj, nu ska jag dra mig till skohuset och kolla på ett par svarta skor till Stena imon! Kärlek!!




























Tooodi-Walking-looo

Av Milla - 26 mars 2009 10:06

....Nu kommer jag alltså!!!!!!

Av Milla - 25 mars 2009 01:10

...att ta överhanden på mig!!!

Krypa ner i min nybäddade med en kopp te och en riktigt bra bok!!

(Bra och bra vet jag inte, jag har försökt att läsa skiten i över en mån nu)

Hahaha....

Kärlek och bra karma till er alla!!!






























Tooodi-SLEEPY-looo               

Av Milla - 24 mars 2009 10:36

Morronkaffet är kokat, rykande hett och väldigt starkt

(inte riktigt med vilje va?)

och jag satte mig vid köksbordet. Loggade in på GG för att se avsnittet som sändes i USA igår, det är för övrigt min tisdags ritual. I can´t help it, jag är ett GG-fan!!

Chuck BASS asså.. hahaha!!

Men så vägrar det att ladda, jag är nära ett abstinens anfall...

Mitt BREDBAND är skiiiit!!!


Av Milla - 23 mars 2009 15:59

...jobba i bar på nån exotisk ö i vinter???

Jaaa, jag tyckte väl att det inte var Sarah´s hemska röst jag hörde utan Malins ljuva stämma!!

(dina stämband skulle tjäna multum om de fick sig en chans i IDOL!! Mohahahahaha)


Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards