I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Milla - 18 februari 2009 23:23

Har äntligen avinstallerat virusmonstret LimeWire på min dator

(Lite kan jag allt)

och använder mig bara av Spotify! Letade Invites hur länge som helst tills jag av misstag råkade nämna för Åhman att jag ville ha Spotify, att jag helt enkelt BEHÖVDE DET!!!

Han, en ängel som han är, gav mig sin sista invite.... OH YEEEEES!!!!!




________________________________________________





Kom hem från skolan för en liten stund sen, det doftade vanilj i hela lägenheten. Böjde mig försiktigt in för att se om det kunde ha varit så att jag hade glömt ett vaniljljus tänt (ibland glömmer jag, FÖRLÅT PAPPA!) men det var helt enkelt så att jag hade ju städat!!

Man får en helt annan känsla i kroppen när det är rent omkring sig. Det är synd att jag aldrig kan hålla det i mer än några dagar sen ser det ut som fan igen.

Klyschan glider ur mig igen: Denna gången är det annorlunda!!!






Nu är det helt plötsligt dags för soffan, världens största kanna med vatten och medium på 4:an.... Somnar säkerligen tryggt i min pojkväns sköna famn och drömmer förhoppningsvis sköna drömmar inatt... haha

Soffan har gått från en möbel till "mine truly" på bara några månader. Har jag någonsin haft ett sånt underbart förhållande???

Skulle  inte tro så!!!


















































Bra KARMA skickar jag till er!!!






































Over & OUT!!!!!!             




Av Milla - 18 februari 2009 13:47

Sitter i mitt kök och har precis fått till alla mina delrapporter. Det är svårt att få det bra när jag helt plötsligt måste ha en "produktnyckel" till Words. Helt sjukt dåligt måste jag säga. Måste man köpa en sån eller?

Jag är så data-handikappad som man kan bli. Blir en needy brud som måste ha karla.hjälp när det kommer till Datorer... Blää, hatar varje sekund av den känslan måste jag säga.. Herregud, jag kan spika upp mina egna lister OCH tapetsera huuur bra som helst (När jag väl gör de då?? haha) Fan, jag kan t.o.m byta däck på min bil utan hjälp, när jag har grejer till de det vill säga.

-MAMMMMMMA!!! Har du lagt in alla nödvändigheter i bilen än??



                













Denna helgen var faktiskt över förväntan bra, förutom några minor druken calls från min sida i Fredags men óm man räknar bort det så var det ÖVER förväntan!

Fredagen spenderades med underbara människor, vodka shots, fylle sing star och Torarica (ja, Torran..hahaha)

Mjukstartade hemma his mig sen tog F med oss på en liten åktur till Basic men det var som sagt "TRÅKIGT" så vi stack tillbaka till Lerum...

Lördagen fick Malinbrallan agera fylletaxi åt oss 4 bruds som skulle till A-sås och kalajsa med alla gamla goa tjejer! Hade riktigt kul fast det är klart. Jag fattar inte, Inte Annika heller för den delen, hur vi klarar att bli så fulla så fort! Fick världens suck när jag "råkade" spilla Annikas redbullvodka på baren. Snabbare än hon kunde andas in igen hade hon en ny och jag skämdes ögonen ur mig!! Hahaha, fast det är klart,  nu när jag tänker efter så fick jag ingen dans...

FIA!!!!!!!









LOVELY!!!!










 




















Kvällen avslutades med en Korv & bröd OCH en köttbulle tallrik!!!



LOVELY!!!!






































Over & Out       


Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards