I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Fortfarande bara L.A i mina tankar!

Av Milla - 12 november 2010 18:56

Hittade ännu en sjukt bra skola. Lite billigare, bättre vitsord och lite längre! Hollywood is still in my mind så att säga!!

Måste bara ha sjukt mycket tillförlit till vårat kära grannland som isåfall betalar mina studier, dvs jobbsökandet har startat på allvar!

In med sista pengarna till Norska autorisationsstyrelsen sen Off I Go!

Det kommer bli helt sjukt bra (låt mig tro detta iallafall) och sen när jag väl nått dit så har jag drömmen som i en liten ask (eller i en aula, lekandes kurra-jävla-gömma) och har kommit en bra bit på väg!

Tur är det att jag inte har Hollywood som ensam dröm, E känns bekväm med studiolägenhet i slumområden med trevliga killar som Bloods and Crips lurandes i varje gränd. Äh, lägg av! Det här fixar vi!



CITY OF ANGELS, HERE WE COME!!!


Om ett år iallafall, men ni vet väl vad dom säger....

Den som väntar på nåt gott....(får vänta)


(Vem är "dom" då?)



Ikväll blir det öl med A, we have some catching up to do så att säga!



"When you see me drift astray,

outta touch and outta place

will you tell me to my face?

Then I guess you can hang with me..."



ROBYN!



Kärlek UT!

 

AlwaysMilla



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 19 november 2010 12:49

Halva dagen igår gick till att försöka täcka det turkosa (från helvetet för övrigt) med vitt! Vet ni seriöst hur många ggr jag var tvungen att rolla på det?  5 ggr och jag har fortfarande en gång kvar! Jag och Alex stog här, drack lite kaffe, mål...

Av Milla - 18 november 2010 10:51

Idag är dagen då jag kräver tillbaka min balkong, river den ur klorna  på WuTang och gör iordning! Alex kommer hit och rollar lila i hög fart! Jag  häftar böljande ljust i taket, Undrar hur detta kommer sluta? 2 kretiva kretur på en balkong... ...

Av Milla - 17 november 2010 18:46

Mitt kök doftar (läs:stinker) återigen av mina cigaretter. Jag är så fruktansvärt skitdålig på att hålla löften till mig själv! Löftet var: Röka på balkongen och ENDAST på balkongen. Det har jag inte gjort, iallafall inte sen F fick fria händer ...

Av Milla - 11 november 2010 13:03

Nu har jag funderat i flera dagar och kommer inte fram till en enda vettig lösning! Såg däremot att utbildningen i L.A var på 15 veckor och då känns det ju lite dyrt kanske? Men bättre praktik och bättre vitsord! Vem har inte hört om Joe Blasco va...

Av Milla - 25 augusti 2010 00:20

..både utanför fönstret och inuti mitt tempel!     Vem var det som sa att man blir visare med åren?? Han / Hon ljög, jag väntar fortfarande på visheten men den verkar inte vilja dyka upp. I så fall manifesterar den sig på konstiga, konstiga v...

Ovido - Quiz & Flashcards