I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Milla - 25 augusti 2010 00:20

..både utanför fönstret och inuti mitt tempel!

 

 

Vem var det som sa att man blir visare med åren??

Han / Hon ljög, jag väntar fortfarande på visheten men den verkar inte vilja dyka upp. I så fall manifesterar den sig på konstiga, konstiga vis!

 

Har varit hemma alldeles för länge nu och känner mig vilsen, vilsen bland det "normala", som om jag var den där felande länken som inte riktigt passar in och bara vill springa fritt. Det suger i restarmen och det rycker i benen, hela kroppen om jag ska vara ärlig. Samtidigt visar sig en liten rädsla som inte har funnits där innan, rädslan att lämna dig hemma. Vill jag det/vill jag det inte?

Jag har foten i svalen men jag har svårigheter att gå ut genom dörren och stänga efter mig. Fast visst finns den där, känslan jag inte kan bli av med   


Malin....

 

Melissa Horns låt "Jag kan inte skilja på"

I love it!

 

 

 

 

 

 

 

Lista.......

 eftersom F vill sova och jag vill inte det! Så here goes...

 

 

Hur lång är du? -  1.63
Vem ringde dig senast? - Jobba natt???
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "2 min sen..... Jag fastnade i en minidemonstration(?).. you know" till Alicia
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Gifta
När såg du senast din mamma? Idag. Över en kaffe, skvaller och kök
Vilken ögonfärg har du? -  Gröna
När vaknade du idag? -  05.37, vården sucks
Vilken plats föredrar du minst? Pissetunneln i Nordstan
Vad skrämde dig om natten som barn? Drömmar

Vem fick dig verkligen att skratta senast? - F
Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? -  Eau Natural

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Barfota!!!!
Tycker du om kinamat? - Ibland, ibland inte
Tycker du om kaffe? - Always
Vad dricker du till frukost? - Kaffe

Sover du på någon särskild sida? - Höger när jag får ;)
Kan du spela poker? - Faktisk så kan jag det, wihoo

Tycker du om att Mysa/Kela? Ibalnd kan jag vara den keligaste som finns, ibland verkligen inte...

Är du beroendemänniska? - Ja....
Vill du ha barn? -  Definitivt
Kan du några andra språk än svenska? -Engelska, Norsk maffia uttal a´ BjörnG, Stena Line Danska, "hemmet"finska & tyska... Jag är mångkulturell... haha
Har du någonsin åkt ambulans? - Yes
Föredrar du havet eller en pool? - Utomlands-Havet. Sverige...Sjö, hmm!
Vad spenderar du helst pengar på? - Onyttigheter, Skitsaker och vips så var dom borta

Sover du med gosedjur? - En groda som ropar I love you så man kissar ner sig. Fick den av Jolie!
Vad har du för ringsignal? -  Iphone förprogramerad

Vilken var den senaste boken du läste? - Resehandbok för Singar
Vilken radiostation lyssnade du till senast? - Bandit
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? -Om du lskar mig så diskar du... (HAHAHAHA)
När var du i kyrkan senast? - I en bergsby i Spanien, tände ljus för nära som inte längre är kvar, kroppsligt iallafall.

högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt.
civilstatus - Sambolainen
värsta ovanor - Äta naglar, lova mig själv saker jag aldrig håller, fantisera way too much, röka, snusa, kaffe i litervis(min mage går snart sönder)
stjärntecken - Skytt.
skostorlek - 37
svagheter - Snygga karlar
rädslor - Att bli blasé

Kan inte - Lita på nån av det motsatta könet till 100 P... (sorgligt men sant)

mål för året - Beach 2011, båta lite kanske....? 

antal piercings - 4
vad vill du bli när du blir gammal - Vis, erfaren och för jävla glad
drömjobbet - MUA med massa penger

FAVORIT
mat - Kött, bea & klyftpotato
sport - Hahahahahaha
djur - Mina dammisar under sängen kanske?
glass - Lejonet & Björnens champange sorbet
godis - Hallonmumrikar o hockeypulver (jag är 5 år, i know)
tuggummi - Hubba Bubba.. haha
helgdag - Lördag.

 

HAR DU NÅNSIN
varit kär
- FÖR många gånger..
blivit dissad - Oh ja.. haha
rymt hemifrån - Jajenemen
föreställt dig ditt ragg naken - HHAHAHAHAHAHA
skolkat - Ja.
sovit utomhus - Yes
gråtit i skolan - Ja
velat bli modell - ...Haha, nej!
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - Mer än de flesta kanske..
sett en död människa - Ja
druckit alkohol - FÖR mycket 
retats - Ja.

THIS OR THAT

 
cider eller öl - Öla
pepsi/cola - COLA!
mc donalds/burger king - Burger King!
kärlek eller sex - Kärlek... anytime!
choklad/vanilj - Choklad
jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
kött/veg - Kött
tv/film - Film
gitarr/trummor - Gitarr
adidas/nike - Vad är det för en fråga då?
kakor/paj - Chips
mtv/vh1 - MTV.
blind/döv - Fy fan, inget av det tack!

KAN DU? 
gå ner i splitt - Nästan faktiskt...
skriva med båda händerna - Yes, om än riktigt långsamt med vänster.
vissla - Inåt! :P
blåsa en bubbla - Hubba Bubba, behöver jag säga mer?
ha dina ögon i kors - Oh yaaaah


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

 
du nuddade - F

du pratade med - F
du msnade med - Åhman Fesk
du kramade - F
du skällde på - F

vad ser man utanför ditt fönster - Dagens bensinpris...
lyssnar du på musik nu - Yes, always
vad har du på dig - Hipsters och rutig flanellskjorta, veeeery sexy.. :O
blivit kallade hora - Jag har väl varit 15 år?!
ljugit om din ålder - Aaaaall the time...

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol
- Jaaaaa
rökt - Jaaaaa
shoppat - JA!...
skejtat - Jag har faktiskt åkt lite longboard, hör och häpna!
bakat - Nej, sånt sysslar inte jag med..
motionerat - Njaaaee
solat - Mer o lite till ändå...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I´m over and out!

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards