I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under november 2008

Av Milla - 30 november 2008 16:16

Dina ord och åsikter är egentligen dom enda som har satt sig. Som ett hårt järngrepp runt mitt sårade hjärta. Din hand på mitt ryggslut fyller hela mitt trygghetsbehov. Dina läppar mot mina. Lugnt, vildt, mjukt, hårt. Dina blickar på mig, mot mig, igenom mig talar ett tydligt språk i tysthet. Fingrar inflätade i mina i hemlighet fast ändå så öppet. Dina stilla andetag när du sover vaggar mig till sömns.





Just nu är du den enda personen jag någonsin har behövt!!!

Av Milla - 25 november 2008 10:07

Arbetsintervju, living with Pia in Stockholm goes......







..."freezing" shoppingrunda goes....










....Strike-a-pose in Gamla stan goes.....











...Hoppet framför slottet (Ja, vi har inte kungahuset i Götet) goes....









...posing med Pojkvännen goes....










....again goes.....









....Hyttkalas goes....











...Trååångt goes....










................goes....














 ...The-look goes.....














..."Return of the giant arm of Koskenkorva 4" goes.....









...Pit-stop på trappan goes.....











.......................PITCH-BLACK..............................









Rasta-mutta-lainen 22 nov 2008

















Over and out!!!!

Av Milla - 21 november 2008 11:55

Nu ska jag ta och göra iordning mitt lata as och ta mig ner till City för att do some shopping!! Kan inte sitta inne hela dagen, Hur ofta är jag i Sthlm egentligen. Delade (Hmmmm)en flaska vin med Pia igår, kollade på massa kort från Kryssare och gamla tider... Hahaha!! Jag har nog inte skrattat så på länge!! Du är super skööön!!! Det är som jag, syster och alla andra säge: Man minns inte det dåliga bara det bra, det superroliga och det där som gjorde det värt det. Visst kommer jag ihåg hur min super står  och skriker över mig eller hur mycket skit man fick ta men vad man inte minns är hur det kändes! Hur jävla trött man var, hur ledsen man egentligen blev!! Jaja, hahaha!! Det är iallafall väääldigt lockande och harding har varit som en flik på mina favoriter länge nog nu.. Nu skickar jag det!!!!






Superstewardess???..... Naa, kolla in skorna och förklädet!!! Not the favourite Stewardess amongst my supers!!! Hahaha






 



Håll Tummarna för Harding och för att jag ska hitta "The-Kappa!!!!"




Over and out!!!!!                    

Av Milla - 21 november 2008 11:48


Jag stal denna listan av http://tomaskarls.wordpress.com....... 




1. Vad heter du?
Camilla


2. Vem tror du att du är egentligen?
Superwoman, men när jag slänger mig ut i det fria så har jag en tendens att falla käpprätt ner i backen igen.... =P


3. Är du för lång eller för kort?
Liten men naggande god, vad fan ska jag grabba tag i när åskan går om inte mig själv? Därför käkar jag chips!! hahaha


4. Hur gammal skulle du vilja vara?
Jag tror ja skulle vilja testa 15 igen, göra om och förbättra!


5. Vad heter du i andranamn?
Lena & Lucia.


6. Vad står FB för? Flashback eller Facebook?
Facebook-nörd!! That´s me!


7. Är du en teaser eller en pleaser?
Hahahaha!!!!


8. Har du funderat på om din pappa verkligen är din pappa?
Aldrig, sanningen om vem jag är lik slog imot mig som en långtradare drar

ett rådjur på motorvägen!! Min Pappis är bäst!


9. Har du varit med om något konstigt som du inte riktigt kan förklara?
Oh ja... Förklaringar finns inte!


10. Din vän har kommit över en summa pengar i ett brott där ingen människa kom till skada. Skulle du ljuga för polisen för att skydda din vän?
Absolut!!! Can I have some?


11. Lakrits eller vanilj?
Lakrids, dessto(hur FAN stavas det) saltare, dessto bättre!!!


12. Pratar du för dig själv när du är ensam?
De bästa konversationerna har man ALLTID med sig själv (och mina andra personligheter då!!)


13. Gud är: en kraft, en person eller en projektion?
En projektion. Människan har skapat Gud, inte tvärt om, Vi är svaga och måste ha nåt större att tro på ochkunna skylla på för att orka med all skit vi sätter oss i!


14. Vem kommer först?
JAG!!!


15. Är du tyst eller högljudd i sängen?
Hahaha!!!


16. Har du fejkat en orgasm?
Självklart!! Den kvinna som säger annorlunda ljuger förmodligen!!!


17. Vilket ställe vill du besöka “när det hände” - Area 51 eller Studio 54?
Studio 54.. No doubt!!…


18. Fem låtar i soundtracket till ditt liv:


19. Vilken av dem ska spelas på din begravning?
Jag har en känsla av att vi lägger ner för mycket tid på vad som ska göras efter att vi är döa o begravna!!! Live in the moment!


20. Tre sorters godis eller snacks som du gillar:
Sourcrem & onion, Sourcream & peppar... Nästa Sourcream smak.. moahahaha


21. Handlade fråga 11 om glass?
Nej.


22. Vem spelar huvudrollen i filmen om ditt liv?
I do.....


23. Vilken bok läste du senast?
En bit utav Bibeln för en dam på jobbet! Bästa Fantasy verket ever!!


24. Skriv fyra märkliga saker om dig själv, varav en är sann och tre är falska!
1. Jag har två klitorisar (dubbelt nöje)

2, Jag har tre bröstvårtor (trippelt nöje)

3, Jag har en tendens att se avlidna själar…. (inget nöje)

4, Jag kan bli full av att sniffa vodka!!

Gissa på!!!! AAaahahahahaha


25. Attraheras du av personligheter som är din motsats eller som liknar dig?
Kollar man på Historik så vill jag nog säga motsats, man vill ha det man själv inte har varje dag!!! Fast samtidigt så kan man inte få nog av sig själv… (Oftast!!)


26. Vad stod det i det senaste sms:et du fick?
*Klassificerat*


27. Vad har du på dig när du sover?
My Birthday suit!! Haha


28. Nämn två kändisar som du vill para dig hämningslöst med!
Oh så lätt… Josh Duhamel & vår allas kära Bradan!!!


29. Är morgonmänniskor onda eller goda?
Går man upp klockan 7.00 helt frivilligt så ja… Då är man OND! (Jag är god!!!)


30. Du får chansen att leva i ytterligare 200 år, men ditt liv tar en paus och startar igen om 50 år - skulle du tacka ja?
Och börja om igen….?? Aldrig i helvetet!!!


31. I fråga 26, fick du bläddra ner för att hitta ett intressant sms?
Haha, nää!!!


32. När världen har gått under och du är ensam kvar, vad häller du upp i glaset på en bar?
En stor kall T-röd med några is bitar sen skulle jag bara vänta på samma öde som föreföll de andra!


33. Du är tvungen att leva ditt liv i ett land som du inte bott i tidigare - vilket?
Karibien…. Any Island!


34. Bortsett från en ångande het kropp, vilka personliga egenskaper blir du attraherad av?
Humor!!! Today, Tomorrow…… ALWAYS!


35. Vilken film fällde du en tår till senast?
Mitt liv utan mig själv!


36. Har du gråtit av en bok?
Mamma köpte en bok till mig när jag var kanske 10 år, odräglig och otacksam som handlade om massa hemlösa barn. Jag grät utan hämmningar!


37. Vad har du som bakgrundsbild på din mobil?
Hahahahaha, som en singeltjej så… hrmm… Moi!!!


38. Och på din dator?

Jag har en David and Goliath bild på en en kvinnlig streckgubbe med två pojkvänner!


39. Du kan ladda ner information i din hjärna precis som i Matrix - vilken nu levande persons kunskaper/färdigheter skulle du ladda ner?
Ingen aning men ingen boksmart utan en som är EXTREMT socialt smart!!


40. Finns det en människa (som inte är en offentlig person), som du skulle vilja se död, på riktigt?
Haha, nää jag måste tänka på min Karma alltså!! Men jag måste ju även vara ärlig och säga: Ja, det har funnit i alla fall!


41. Är hångel förspel, eller bara hångel?
Hmm, Det beror helt på i vilken situation!


42. Du är välkommen till en jordliknande planet befolkad av teknologiskt utvecklade humanoider (ja, du skulle vilja ha sex med en del av dem), men du får aldrig mer komma tillbaka till jorden. Följer du med?
Nej, riktigt så impulsiv är jag nog inte!


43. Har du dejtat någon som du träffat över internet?
Hua, jag tror ju att alla som vill mig nåt över internet besitter egenskaper från Manson, Bundy, Chikatilo och Anders Eklund kombinerat!!!


44. Skulle du nobba någon som är attraktiv, pga att h*n har ett namn som du har svårt att uttala?
Man får la döpa om dom!


45. Vilken film visar de på repeat i helvetet?
Sagan om ringen filmerna… Jag är ledsen!! Jättebra gjorda men sååå långtråkigt!


46. Vilken var den sista CD-skivan du köpte?
Blubster!!!!


47. Välj tre personer som får bli miljonärer.
Mamma & Pappa får alla 3 så vill vi ju treo att dom är rättvisa!!! Hahaa


48. Hur och var vill du bo på din ålders höst?
Klar, redig och hemma!!!!!


49. Vilka är sötast, valpar eller bebisar?
Bebisar… Alltid!

50. Citera något ur en sång, vars innebörd är speciell för dig.

Hmmm… Jag analyserar in mitt liv i tillräckligt många låtar så 1 hade varit för lite!


51. Beskriv det bästa fotot du har tagit.
Ett foto jag tog på Annika en gång!! Gangster!!


52. Vad är det äldsta föremålet du äger?
Hmm, Inte den blekaste!


53. Vad är det mest unika föremålet du äger?
Puh! Vilka frågor…


54. Beskriv din favoritpenna.
Men sluuuta nuuu….


55. Vad är viktigast på jobbet; att vara omtyckt eller respekterad?
Genom att vara omtyckt blir du lättare respekterad! Vem vill lyssna på den tråkiga?


56. Är vapen spännande eller otäcka?
Beror på vilket vapen?!


57. Vilken är filmvärldens bästa villain (skurk)? Du får inte säga Heath Ledgers Joker i The Dark Knight.
Hanibal Lechter


58. Att bli uppäten av en krokodil eller uppäten av en dinosaurie - skulle det göra nån skillnad för dig?
Whaaat? Jag tror inte riktigt att jag hade stannat upp i den situationen faktiskt! Att bli uppäten överhuvudtaget tar nog analyseringen ur en!!!


59. Är det okej att tjuvläsa sin partners mail eller sms, om det skulle visa sig att h*n varit otrogen?
Nej….


60. Skulle du vilja bestämma över din egen död?
Ja… Definitivt!


61. Borde alla droger vara förbjudna utom alkohol, tobak och kärlek?
Hmm… Nej! Hur ska jag lugna de gamla om inte med droger? Om vi nu kan

kalla det det???


62. Är middag med blommor och levande ljus romantiskt?
Jaa, det måste jag säga fast jag hade valt nåt heeelt annat!


63. En bra historia är: a) rolig b) sann
Helst båda.


64. Du har lagt vantarna på drömkillen/tjejen, men nu är h*n hell-bent på väg att skaffa en oändligt pinsam tatuering! Är detta en dealbreaker, yes/no?
No…


65. När Asteroiden kommer, vill du hellre ha ett skyddsrum eller första parkett?
Första parkett.
 

66. Var det roligt att svara på de här frågorna?
Naj!!!!


Av Milla - 20 november 2008 13:20




Ta mig tillbaka till Paradiset på jorden!! TAHAA!!!!!





Av Milla - 20 november 2008 12:56

Hade aldrig kunnat gissa att man kunde bli "sjösjuk" ombord på X2000.. Men visst, speciell som man är så höll jag på att spy flera gånger! Kom upp till KALLA Sthlm på morgonen och stressade till Apollo för genomgång och dagens intervju! Väl där (I god tid om jag får be;)...) så insåg jag sakta men säkert att, Oh fan!! Ja har glömt mina papper hemma OCH mina ögonbryn! Jag var inte den snyggaste bönan där, men en panna på 15 cm...hahaha!

Men, men får man det så får man det!!

Sitter just ni Pias lägenhet och funderar över varför inte jag har nån gasspis hemma i min lägenhet, varför inte nån lägenhet på andra sidan har nån gasspis för den delen?




Funderar på om jag ska åka in till city och shoppa??

Vad tycker du?


Av Milla - 9 november 2008 12:01






När, Var......HUR???

Av Milla - 7 november 2008 11:12






 Och helt plötsligt så blev det bara....


...Pinsam tystnad!!!!









 ٩(●̮̮̃•̃)۶









Over and out!!!              



Ovido - Quiz & Flashcards