I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under december 2008

Av Milla - 31 december 2008 00:59

Jenny Owen Youngs- What the FUCK was I




Love grows in me like a tumor,
parasites bent on devouring its host.
I'm developing my sense of humor,
till I can laugh at my heart between your teeth,
till I can laugh at my face beneath your feet.






chorus'






Skillet on the stove is such a temptation,
maybe I'll be the lucky one that doesnt get burned.
What the fuck was I thinking?




Love plows through me like a dozer,
I've got more give than a bale of hay,
and there's always a big mess left over.
What did you do?
What did you say?




Skillet on the stove is such a temptation,
maybe I'll be the special one that doesnt get burned.
What the fuck was I thinking?





Love tears me up like a demon.
Opens the wounds and fills them with lead,
and I'm having some trouble just breathing.
If we werent such good friends I think that I'd hate you.
If we weren't such good friends I'd wish you were dead





Oh it's so embarrasing
I'm this awkward and uncomprable thing,
and I'm running out of places to hide





Av Milla - 30 december 2008 09:35

....jävla influensa virus som cirkulerar som sars här i Lerum. Alla blir sjuka och riktigt tröttsamma faktiskt! Sängen är nersvettad och lakanen blir urtvättade.

Vaknade vid 4 inatt av att jag frossade och yrade. Helt sinnes började ja ropa på Amanda som sov på min soffa. Trodde att hennes syster Sofia var där och hade tappat upp ett riktigt hett bad till mig så jag inte skulle frysa... Som en riktigt dålig tripp de där asså, riktiga hallucinationer! Sprang upp och rotade igenom alla kanter och vrår i min lägenhet för att till slut inse att: Jag har inga Alvedon, Ingen nässpray, ingen hostmedicin och ingen rinexin!! Ni kan ju förstå min frustration över att gå och lägga mig i kallsvettiga lakan och försöka rida ut mitt feberfrosseri utan några som helst tillsatser.. Till råga på allt så närmar ju sig Nyår med stormsteg och vi ska på fest.. Helt plötsligt så bestämmer jag mig för att köra och vara nyktert trevlig, ja e ganska bra på det också.. haha!!


















Over & Out                   

Av Milla - 25 december 2008 15:24

Seriöst... Så här trött som jag är nu har jag inte varit på länge. Skulle till Mölndal och käka julbord med släkten men det får bli soffan och sömnen i några timmar istället innan kvällens bravader, går ju på sparlåga lixom! Skulle vilja äta Gittans goa mat men ja orkar helt enkelt inte.....






Vi får hoppas på mycket skratt, mycket sprit och en jääävla massa roliga filmklipp ikväll iallafall...!! LOVE!

Av Milla - 22 december 2008 22:15

Detta året kanske inte har varit det året där jag alltid har varit vid mina sinnens fulla bruk, inte riktigt som normala människor är iallafall!!!

Men jag skyller det som vanligt på min dåliga Karma och som sagt, de åren där jag har varit medvetet stygg, de åren har du ju dykt upp ändå...







 




I ett sken av levande ljus har du alltid kommit smygandes genom skogen och knackat på vår dörr, ett tag skickade du den fula lilla "nissan" men då var du väldigt upptagen kan jag tro!...

Med kliande skägg, dina luffarprickar på ena handen och den tyska accenten har du delat ut julklappar i massa år hemma hos oss. Jag har alltid undrat vem du är. Funderade ett tag på att fråga Pappa om han visste men snabbt insåg jag att han inte skulle kunna svara på min fråga, ni har ju faktiskt aldrig haft nöjet att träffas!!

Eftersom jag faktiskt tror att du saknar mig lite grann så har jag tagit mig friheten att skriva ner en liten önskelista så här i present-tider...

Here goes.....
















The Önskelista!!!


  • Massa smink
  • Nya grannar!!!! (Inte dig A)
















Dyrt och heligt lovar jag att jag ska vara snäll nästa år. Inga fester, Inga ciggisar och massa träning!!!



















Obladi            Obladaaaa......








Av Milla - 22 december 2008 13:11

Om man träffar den där "rätta" som alla snackar om så  måste det kännas rätt från början. Inget jobbigt, inga sena fylleanalyser följt av ångestladdad baksmälla. Inget kämpande från day 1. det ska helt enkelt bara "klicka"!!























Eller har jag fel??

Av Milla - 22 december 2008 12:46




The WOMAN.....








.....The MYTH......







...The Drama QUEEN!!!!!!













 



Du vet väl om att Jag älskar dig!!!!

MASSAAA!!!!



































Obladi.... Oblada!!!!!



Av Milla - 19 december 2008 10:45




























Vad spelar en människas fasad för roll om insidan är extremt ful?...




























Feel free to answer?....


Av Milla - 18 december 2008 12:39


 Nirvana




I smell sex and...... Candy!!!!









Hangin' round downtown by myself
And I had so much time
To sit and think about myself
And then there she was
Like double cherry pie
Yeah there she was
Like disco superfly
I smell sex and candy here
Who's that lounging in my chair
Who's that casting devious stares
In my direction
Mama this surely is a dream

Hangin' round downtown by myself
And I had too much caffeine
And I was thinkin' 'bout myself
And then there she was
In platform double suede
Yeah there she was
Like disco lemonade
I smell sex and candy here
Who's that lounging in my chair
Who's that casting devious stares
In my direction
Mama this surely is a dream
Mama this surely is a dream
I smell sex and candy here
Who's that lounging in my chair
Who's that casting devious stares
In my direction
Mama this surely is a dream
Mama this surely is a dream
Yeah mama this must be my dream

Ovido - Quiz & Flashcards