I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under januari 2009

Av Milla - 27 januari 2009 13:55

Satt och funderade ett litet tag, inte ovanligt men att det ska komma nåt bra ur det hela är inte med största säkerhet... Haha


Jag kan omöjligt känna ALLA 20 (ungefär =P) som läser min blogg varje dag...

Vem fan e du lixom????

Over & Out       

Av Milla - 27 januari 2009 11:03

Jag behöver ett Jävligt bra domän-namn!!!










Can anyone help me!!!!!???

Av Milla - 26 januari 2009 23:30






















Du anklagar kvinnan för att flacka från den ena mannen till den andre.

Klandra henne inte, hon söker en pålitlig man!!






















 

















Idag orkar jag helt enkelt inte!!!




























Over & Out            






Av Milla - 25 januari 2009 14:26

Det finns bara en väg till lycka och det är att sluta bekymra sig över förhållanden som står utanför våran makt att förändra....














Har precis överlevt en helg med kräksjuka på jobbet, kan ju inte vara helt på det säkra planet än men man kan alltid hoppas att flåsaren i nacken har vänt och gått åt det andra hållet.

Håller på att extrem-stress-städa just nu, halva lägenheten på under 40 min! (och då måste jag ändå tillägga att jag gör ALLT, t.o.m husdjuren under sängen försvinner)

Måste vara något slags rekord faktiskt,

  • Kolla Guiness Rekord bok (check)

Over & Out.... for now!!!

Av Milla - 23 januari 2009 11:40

Som en ärlig person av naturen, balanserar man alltid på en

jävligt tunn lina...


Malin kom smygandes igår kväll efter en ibjudan på msn, dricka lite te och uppdatera skvallret! Den hela "vuxen fikan" relulterade i google-sökningar av "hunkar" all around the world! Haha, Du är så rolig!!





____________________________________________



Då blir det jobb idag asså..

Jag känner den rysliga kräksjuka flåsa mig i nacken som en dålig skräckfilm, "Das Kräksjuka Attackerar 4", det skulle vara fjärde gången gillt om jag inte stay alive denna gång!!

 Så fort ja kommer till jobbet får det bli 8 vit/svartpeppar korn, spritning av alla lemmar och ett konstant bärande av munskydd... Låta som Darth Vader: "Luke, I am your father" byts snabbt ut mot : "Piiip, nu är det dags för din medicin"... (Jag är sjuk i huvudet!!)

Egentligen vet jag att det inte spelar någon roll för finns det där så får jag det!

Nä, nu blir det storstäd!!















Over & out              

Av Milla - 22 januari 2009 12:30

Vaknade nu... NU!! Halv ett!!

Jag förstår inte hur man kan sova så länge. Jag blir ju bara extremt trött hela dagen och sen är det som om blixten slår ner vid 22-tiden och jag blir klarvaken. Somnar vi 4 halv 5 och historien upprepar sig!

Jag MÅSTE verkligen jobba lite mer!!




_______________________________________________


Såg "The curious case of Benjamin Buttons" igår...

Det var längesen jag såg en film som berörde mig så, den var underbar, glad, romantisk, rolig, tragisk, ledsam, allt på samma gång!!

Det var inte en sådan film som bara har ett tragiskt slut, vi alla vet ju vad som hända skall, utan det var olika sekvenser hela tiden. Nya ställen att gråta på, nya tragiska händelser, ställen där man skrattade så man grät!!

Brad Pitt är inte bara snygg (Malin, I envy you for the dream, hahaha) han är riiiktigt bra som Benjamin!!

Underbara film som jag kan se om och om igen!














___________________________________________




Vinterkräksjukan härjar på jobbet, det var nästintill oundvikligt att den skulle komma i år. Den har ställt till det för många sjukhus och sjukhem och varit riktigt aggressiv i år. Ska jobba imorgon =S och börjar i skolan på Måndag så jag får hoppas att mina kära arbetskamrater låter mig hålla mig undan "iso rummen". Det slår aldrig fel att jag får en påhälsning av den fina sjukan... Den är som en värmemissil och jag är målet!











Over & Out.....             

Av Milla - 22 januari 2009 00:04

Om man på något sätt kunde gå tillbaka i tiden och ändra misstag man gjort, även om de format en till den man är idag,

Hade ni gjort det???

BTW... Check it----> Malin


Av Milla - 21 januari 2009 12:54

...är nåt så fruktansvärt dålig. Msn:ade lite med Jim förut och han undrade om ja inte skulle me till gymmet. Jag sa jajemen, I´ll be there, messa när du är på G.

Eftersom min hjärna tar sig lite dit den vill så började jag kolla på "Benjamin Buttons" och 2 min in i filmen hade jag glömt av både gymmet och Jim. När det hade gått en sisådär en och en halv timma så kom jag på det igen, kollade min mobil och upptäckte till min stora fasa att den var död... Fort in i laddaren och ringa.

-FÖRLÅT!! Jag glömde av dig! Men du kan ju komma och dricka kaffe när du är klar kanske?

Inte ens en liten tanke på att ja faktiskt kunde dra på mig träningskläderna

 (som förövrigt bara ligger och samlar damm längst in i garderoben)

och sprinha dit snabbt och lätt. Nej, då lockar jag med kaffe och goda kakor istället. För det är ju det man egentligen vill ha... Eller???














Over & Out

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards