I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under augusti 2008

Av Milla - 30 augusti 2008 21:59

Oj oj oj, var med alla tjejorna på Liseberg igår. Herregud, man blir verkligen som ett barn på nytt igen, förutom det faktum att nu har vi faktiskt tillräckligt med pengar själva att köpa oss 15 sockervadd om det skulle ligga på agendan... Utrustade med åkband, massa öl och gott sällskap begav vi oss mot åkattraktionerna.

Någonting händer när man har fyllt vuxen. Man blir extremt feg, inte alls över höjder och hissnande känslor i mitt fall utan att det faktiskt KAN och KOMMER att gå sönder... Jag menar va skulle man gjort om man helt plötsligt insåg att den där mardrömmen man hade natten innan om att flyga rätt upp ur uppskjutet eller att bygeln i gungan faktiskt släpper??


Jaja, fulla blev vi, sprang som barn till grejerna för att komma först i kön, drack en MASSA öl och det var riktigt, RIKTIGT trevligt!!!



Be proud: Milla åkte gungan flera gånger på raken...!! OOooh YES!!!



HIGH FIVE....  GREAT SUCCESS!!!!



Av Milla - 29 augusti 2008 11:54



Tror inte riktigt att du inser vilka kvaliteter du har att erbjuda.

Du är en av dom generösaste människorna jag någonsin har träffat, du sprider kärlek omkring dig, du är aldrig rädd för att säga vad du tycker!!


- If you don´t like me, don´t talk to me!.. ´Cause I don´t need you!! //A


Du är en av mina finaste vänner och du förtjänar bättre än det bästa!!!


I HEART YOU!!!



Av Milla - 26 augusti 2008 21:23

De som gör mig till en bättre människa….. 


 Tillsammans med Annika… (Fabolous singel girls rule)


 Hinkar jag literfulla muggar med kaffe och röker oräkneliga cigaretter samtidigt som vi snackar så mycket skit vi bara kan om alla så att t.o.m vi får dåligt samvete ibland… Vi har gjort riktigt sjukt dumma saker ihop och ALDRIG ångrat oss dagen efter ;P, varit på charter, våldat pooler, supit oss så kalas att vi har hamnat i slagsmål…Med varandra!! Hahaha  Tog varandra i hand, sa upp oss från det fasta trygga och stack iväg på kryssnings båt för att jobba som stewardesser.. Dollarn var låg och vi var SVENSKAR så vi stack till Thailand i en och en halv månad för att ”vila upp oss”….  

Du får mig aldrig att må dåligt, du är alltid på min sida, du lyssnar jämt när jag vill älta gammal skit…


Du är en av mina BÄSTA!


 Tillsammans med Elina…. 


Käkar jag hela limpor med toast och dricker te tills tidiga gryningen. Köper ett helt nytt playstation bara för att vi ska kunna låtsas att vi är kända när vi sjunger oss hesa på singstar (inte många slår oss)Liftar med långtradare bara för att vi är så gå-ut-sugna på onsdagarna, flyttar ihop och blir sambos bara för att vi är vi!!! Tjingade Rhodos när livet hemma blev lite för tråkigt och hade ”the time of our life”Kryssade jorden runt på Crystal Serenity medans vi slet med Gamazine bags, rags, trolleys och riktiga ragator till supervisors… 


Du ger mig allt och lite till, Du är det bästa jag har!!!You make me feel complete!!! 


Tillsammans med Amandine... (Fabolous single girls rule)


Får jag alltid dom sjukaste, roligaste skratten på denna jord… Vi spelar yatzy som riktiga pensionärer samtidigt som vi leker att vi är tyskar, Bara för att vi är lite bättre ;P!!!!! Dricker fin-vin som om det var vatten, tar hand om mig när du hittar mig krypandes i trapphuset utanför din dörr och matar mig med riskakor tills jag somnar även om ja skällt ut dig för borden som du alltid välter hemma hos mig (Hahahahaha, Jo det är sant faktisk!!! (with the accent)..hahaha)  


Samtidigt som du gör mig till en bättre människa så måste jag nog faktiskt tro att JAG gör DIG till en lite bättre människa också!! Du är helt enkelt BÄST!!  

Tillsammans med Jenny… 


Har jag gjort ”nästan” alla ”första gången” med… Lärde känna varandra när vi var typ spermier och har alltid varit varandras motsats, du ger mig det jag inte har och jag ger dig det du inte har. Dina råd är ”To die for” ..Drog Kos när vi var 17-18 och gjorde de sjukaste av de sjukaste grejerna. Hällde Galliano i din mun, jagade dig med en kvast och puttade ner dig från taket på ”stora lekplatsen” och du är fortfarande min vän.. I take a bow… (Ja!!! Jag var den där jävel ungen i området…) 


Du är mer än en vän, du är min syster i alla väder…  


Tillsammans med Malin… 


Pratar jag i telefonen i timmar, röker mer cigaretter än med Annika (bara för att du ska få känna lukten) får reda på mer om hur jag är som person än vad jag själv visste.Jag får råd som om dom kommer från en legitimerad psykolog och mår alltid så mycket bättre när du är omkring mig. Du får bort mig ur dom mest pinsamma situationerna och stoppar mig från att göra alla dom här dumma, galna sakerna jag alltid får för mig!  Du gör mig definitivt till en mognare och mycket bättre människa… 



Jag älskar er!!!!!  




 Att folk kommer och går ur ens liv är oundvikligt, men vissa stannar kvar och det är dom som gör oss alla till bättre människor...   



Av Milla - 26 augusti 2008 10:14

Today is the day min bästa tjej, Dagen då du officiellt blir vuxen!!!


Idag är det slut med att skylla på åldern för att man gör dumma, omogna och helt crazy saker. Den eran av ditt liv är slut och en helt ny port har öppnat sig!! Porten där du förväntas kunna massa onödig fakta som t.ex att i Japan käkar dom dödlig blåsfisk som delikatess och att den heter FUGU!!!

Nu kan du istället skylla på åldern för saker du glömmer, eller saker du helt enkelt inte lyssnar på.. ;P

 Nä, ja säger som min kära syster, Vi stannar på mittimellan 23, varje år!!!


Jag älskar dig, tack för att du är min vän!! I vått och torrt!


Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!


Ett "mittimellan 50 hurra" för Elina... Hon lever....


HURRA


HURRA


HURRA


HURRA!!!!!!



Av Milla - 25 augusti 2008 23:39

.... vad är det med oss tjejer och överanalysering???


Kan man aldrig som tjej få ett sms som vi svarar på och sedan glömmer tills vi har fått svaret??

Nej.. Då är det upp med djungeltrumman och telefonen glöder het, nästan så het och så full att det där svaret, ja det försvann p.g.a överbelastat nät!! Vi sitter och tjatar oss hesa över "vad menar han? vad vill han? kanske han menar på det här viset?" istället för att helt enkelt bara ta det för vad det är... Ett helt vanligt jävla SMS!!


 Vi tjejer är experter på att få en dålig situation för en kompis att verka helt underbar! Bara för att det är dom svaren som vi själva vill ha sen när det är vi som sitter där och behöver klappas medhårs..! Helt ärligt tjejer, vi är patetiska!!!


Varför sållar vi inte bara ut dom som helt enkelt får oss att må piss och välkomnar dom som får oss att må bra? Nej, let me rephrase that, varför FINNS det inga killar som faktiskt får oss att må bra?? Kära vänner, no thank you till kommentarer såsom, "min pojkvän är faktiskt helt underbar", jättekul för dig (inte sarkastiskt menat utan helt enkelt grattis) MEN! Han är med dig och inte med mig.


Singeltjejer i all ära, vi är bäst, vi är FUCKING FABULOUS, men ni kan helt ärligt from the bottom of your heart inte säga att ni inte saknar att vakna tillsammans med någon den där söndag morgonen? Eller bara vara, helt enkelt bara vara... Med någon som får en att skratta!


Däremot säger jag inte att man ska gå med i klubben i tvåsamhet bara för att man vill vara "VI".. För det e nog fan det värsta jag vet! När mina singeltjejer tackar ja till den där vinkvällen (okej fine, koskenkorva kvällen) och kommer som två! Inte fan stog det plus one på inbjudan!! Ne, bara för att man blir "vi" så betyder inte det att man inte är JAG längre.. Vad hände med den kvinnliga självständigheten? När tog jag ifrån mig rätten att vara jag?



Pilen pekar mot killar...


Allt det här e faktiskt erat fel!! Jag och mina vänner, hade ALDRIG, suttit och analyserar sönder era sms om det inte hade varit för eran oförmåga att säga va fan ni egentligen vill!!! Är det så svårt? Egentligen... killar tänk efter! Ni lägger ju bara fällben för er själva och sedan sitter ni och klagar på blåmärkena ni får... Ja, stackars er dom håller säkert i sig en vecka.. Två om ni har riktigt otur..  Och då är ni känsliga..


Vad är det för epedemi som cirkulerar i era manliga kretsar egentligen? Har tagit mig friheten att döpa den till; BITTEREPEDEMIN! En tjej är dum och ni blir bittra... Hallå, hur många tjejer har DU vart dum mot i ditt liv?

(Jag är förövrigt inte bitter..)


Jag påstår inte att vi tjejer är Guds bästa barn, men om vi skall kolla på statistiken så är killar så mycket mer taktlösa i jämförelse med tjejer. Vi lindar iallafall in det fint men får fram EXAKTA ord för vad vi vill säga.. Och ni går alltid därifrån med det RIKTIGA budskapet.. Medans vi tjejer är dömda att överanalysera!


Jag älskar det manliga släktet, jag hade inte kunnat överleva utan er! Men allvarligt, SÄG VAD FAN NI VILL!!! SKRIK UT SANNINGEN! Skit i om hon lipar, du besparar hennes liv på många timmar..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards