I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under juli 2009

Av Milla - 30 juli 2009 02:24

Ibland känns det som om du glider längre och längre ifrån mig och jag kan inte göra någonting för att stoppa det. Du är som en isbit som sakta smälter ur mina glödheta händer och vad jag än gör så kan jag inte hålla kvar dig. Jag kan inget annat tro än att du vill bort, iväg från mig och det som vi en gång hade. Samhörighet!!

För det var det jag kände att jag hade med dig, en sorts samhörighet lite djupare än en vanlig. Du avslutade mina meningar och jag dina...

Men inte nu längre, det känns som om att vi båda har lagt ner den, som om att vi har hittat något annat att ersätta det med.

Du är oersättlig, jag har förstått det nu, jag var bara tvunget att försöka innan jag dystert låter det smälta, försvinna i underbara minnen och ett hopp om att du någon gång kommer  tillbaka för jag vet inte riktigt hur mitt liv skulle klara motgångar och medgångar utan dig!






















Jag älskar dig!

Av Milla - 24 juli 2009 12:49

Denna månaden har jag haft blogg torka, skrivit dagbok istället. Vill inte hänga ut mig på en sida på internet som alla kan läsa. Bara ibland och då inte stora grejer. Hellre en rolig Milla än en bitter sak som bara klagar och inte gör nåt för att förbättra sin situation...

So today.... Milla Extraordinary!!

Idag är som sagt en dag av glatt humör (funkar det?) och kalas, restaurangfestivalen i Lerum och träffa massa som man vill träffa och ännu fler som man verkligen INTE vill se, allra minst tvingas prata med, trevlig måste man vara också...

Ibland orkar man helt enkelt inte gå runt och le mot folk som man inte kunde bry sig mindre om egentligen, folk man ställer frågan:"Hur e det?" till och inte bryr sig ett skit om svaret man får...

Onödig tid av ett dyrbart liv, för både mig och personen som får frågan eller som ställer mig samma fråga. och känner exakt samma som jag gör.

Så om jag är dryg i dina ögon så vill jag nog helt enkelt inte veta hur du mår och du behöver inte prata med mig!





Det blev ett lite halvbittert inlägg ändå, haha!

Off and hämta Mami!!











































KÄRLEK!

Av Milla - 21 juli 2009 10:33

Jobba idag och jag är så trött så jag skulle kunna lägga mig ner på golvet och sova. Vissa dagar är helt enkelt kantade med ovilja, energitjuvar och "Milla-vill-INTE-syndromet"...

Man får helt enkelt ta tag i sig själv, häva sig upp och fortsätta, det är ju trots allt en ny dag imon. En ny ledig dag!!!





























Trestegshoppet in i duschen och racerbilen in till stan!!



















































ANNIKA! Din bil var superfin!!

Con´grats!































FRED UT!

Av Milla - 19 juli 2009 16:10

Kom precis hem från provsminkningen på bruden. Torsdag är hennes dag, jättevackert!!









Varför samlar jag på mig massa skit som jag ABSOLUT inte behöver?

Både känslomässigt och materiellt för övrigt!!!

Dags att damma och slänga skiten!!




OUT WITH THE OLD AND IN WITH THE NEW!!!!!!!!!




















































KÄRLEK TILL DIG!!!

Av Milla - 17 juli 2009 10:48

Det är helt sjukt att vi 3 st 25 åringar sitter hemma i mitt kök, klappar varandra på axlarna och berömmer oss själva för att vi "lyckats", ja LYCKATS göra en god korv stroganoff och hemmagjort mos...

Ingen av oss gillar att laga mat, Jenny får alltid sin mat lagad och Elina likaså. Jag måste ju då erkänna att jag äter mest halvfabrikat om jag inte äter ute vilket blir fruktansvärt dyrt i längden.

(Har lovat att föralltid laga min mat fr.o.m nu....)

När jag lagar min halvfabrikat mat så blir det påsar, kryddpåsar med bolognaise, carbonara, garam masala, köttbullar. You name it, there is a bag for it"!!! Dom är ju så käcka å så slipper man krydda, jag har utvecklat en liten fobi för kryddor eftersom jag har en tendens att alltid ta för mycket.. haha


Mycket trevlig kväll igår förövrigt, så längesen sist och det är något vi borde göra oftare...














(hög nivå på min blogg idag asså.... =)....)











Saknar dig Annelie..

Kommunen är tom utan dina "Hallo i min låddddda"!!


Av Milla - 14 juli 2009 19:39

Man måste ju få ta sig en paus mellan ADHD städrycken...

Ikväll kommer min Bästa tjej hit och mysfikar, just like the good old days... YOU AND ME!





I love you!!

Av Milla - 14 juli 2009 17:40

...vill jag!!




























Vad tror du om det då?? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards