I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Milla - 26 februari 2009 21:41

Är det verklighet när någon säger: "Du kan bli precis vad du vill bli!! Allt du önskar kan du få!!!"

Jag börjar tveka lite på dom uttrycken, iallafall såpass att jag undrar över dom iallafall...

Om jag nu skulle vilja bli hjärnkirurg och sätter in allt jag har i det, visst då kan jag säkert bli det... När jag är nästan 40år iallafall. Och visst har jag väl uppnått mitt mål, läkare med riktigt  bra betalt och hög status i samhället. Men jag sitter fortfarande med miljoner i studieskulder, över 70 timmar i arbetsvecka och ingen familj för det har jag inte hunnit med.

Kommer jag verkligen att att vara lycklig då?




Om jag vill bli miljonär då?

Köper flera hundra lotter varje vecka och fortfarande inget vinner. Måste jag då ta saken i egna händer och gifta mig "gammalt och familjelöst" och hoppas på  att få ett riktigt saftigt arv efter en hjärtinfarkt vid vildt sex istället?

Blir man lycklig efter en sådan hjärtlös handling?

(Absolut inte men snuskigt riiik..haha)



_________________________________________




Fan, det är tur att jag redan är lycklig med världens bästa familj!!!

>>>>Kärlek<<<<<
























































Toodilooooo               

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards