I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Milla - 25 februari 2009 15:07

Skulle det kunna tänkas vara dags att ge sig ut på äventyr snart igen kanske??

Jag skulle kunna sticka idag om det var så, och om jag inte gick i skolan förstås!! Haha!! Slängde iallafall in en ansökan till Hardin precis. Får väl se vad dom säger och om jag får svar överhuvudtaget.. =S

Keep you fingers crossed for me!!

Först fokuserar vi på Skolan, sen Stena... Sen ligger det kanske lite äventyr i agendan. Skulle ju inte sitta fel med en världskryss till alltsååå..

Eller vad säger ni??

Aruba, Mexico, Hawaii, Australien... HONG KONG va faaaan?!

Jaja, det ligger lite längre fram i tids schemat, nu ligger städningen och toppar alla mina listor så ska jag bli klar så måste jag sätta igång NU!

Sänder lite medkänsla till stackars nyopererade Nicke oxå.... "Den där sövningen var inte så farlig som du trodde va??? Eller har du ont någonstans man inte ska ha ont kanske....hahaha, skoj, skoj, skoj!!!

Hoppas du blir bättre snart!!












































DU.... Jag bryr mig inte!





























Toodilooo          





Av Milla - 25 februari 2009 10:13

Från helgen som kom och gick.....

...med besked!!!!

Av Milla - 25 februari 2009 10:10

Skolan igår!! Absolut bästa hittills!!


Svartsotningar ala Bridget Bardot, I totally love!!


Min make på Josefina!!!

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards