I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Lipa, lipa, lipa!

Av Milla - 1 april 2010 17:45

Hela kvällen igår och halva natten idag hade jag ett litet filmmaraton. Hyrde chick-flicks lite mot min mans vilja och såg alla tre på rad.

Den första var "The Ugly truth", vem vill missa en rulle med Gerard Butler då?

Min nya favorit-bit att sitta och smådreggla över, I can´t help myself! Han kan ju inte rå för hur jävla läcker han är...Mums!

Andra filmen var "I taket lyser stjärnorna", några tårar kom och gick, överallt en bra film!

Sista var ju en film jag lovade mig själv att inte se, bara för att alla säger hur bra den är. Sen vet vi ju alla hur dålig jag är på att lyssna på mig själv så "Allt för min syster" damp ner i påsen den med. Herregud, jag grät så mycket att min huvud kändes som det skulle sprängas. Suveränt bra film!!

SEE DOM!

 

 

 

Nu?

 Jättesalt, minute maid smoothie, kaffe, en cigarett och Brooke knows best!

 

 

Ha en super Påsk!

 

 

LIEBE

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 19 november 2010 12:49

Halva dagen igår gick till att försöka täcka det turkosa (från helvetet för övrigt) med vitt! Vet ni seriöst hur många ggr jag var tvungen att rolla på det?  5 ggr och jag har fortfarande en gång kvar! Jag och Alex stog här, drack lite kaffe, mål...

Av Milla - 18 november 2010 10:51

Idag är dagen då jag kräver tillbaka min balkong, river den ur klorna  på WuTang och gör iordning! Alex kommer hit och rollar lila i hög fart! Jag  häftar böljande ljust i taket, Undrar hur detta kommer sluta? 2 kretiva kretur på en balkong... ...

Av Milla - 17 november 2010 18:46

Mitt kök doftar (läs:stinker) återigen av mina cigaretter. Jag är så fruktansvärt skitdålig på att hålla löften till mig själv! Löftet var: Röka på balkongen och ENDAST på balkongen. Det har jag inte gjort, iallafall inte sen F fick fria händer ...

Av Milla - 12 november 2010 18:56


Hittade ännu en sjukt bra skola. Lite billigare, bättre vitsord och lite längre! Hollywood is still in my mind så att säga!! Måste bara ha sjukt mycket tillförlit till vårat kära grannland som isåfall betalar mina studier, dvs jobbsökandet har star...

Av Milla - 11 november 2010 13:03

Nu har jag funderat i flera dagar och kommer inte fram till en enda vettig lösning! Såg däremot att utbildningen i L.A var på 15 veckor och då känns det ju lite dyrt kanske? Men bättre praktik och bättre vitsord! Vem har inte hört om Joe Blasco va...

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards