I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Milla - 29 oktober 2009 17:34

...vara riktigt jävla enveten och inte tänka mig för om det faktiskt sårar folk.

Om jag någon gång har sårat dig så förlåt, jag jobbar på att göra mig själv bättre!

Försöker åtminstonde lyssna på andra människor istället för att bestämma mig från

början att " Jag har rätt och Du har fel!!!"

Det där är bara jobbigt, för mig själv och andra!

 

 

 

 

 

Ålandskryssning med 4 tjejer till mellan 13 och 14 Dec!!!

OOOh, vad ni ska sjunga för mig!!!!

Hahahaha!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Btw, jag älskar dig!!

DU gör mig till en bättre människa!

Av Milla - 23 oktober 2009 13:00

Jag tog mig tid att sätta mig ner och skriva lite!!

Appråpå dom där 1000 som jag sa skulle ha kommit till mig innan 1 NOV..

hahaha, jag ljög nog tror jag!

 

 

 

Sitter i sängen och väntar INTE så tålmodigt på kaffet som brygger ute i vardagsrummet...

Vaknade precis, vad hände där då? Klockan är ju över 13 och jag borde ha städat klart hela min lägenhet vid det här laget....

Antagligen drömmer jag nog hellre, om stora duschar med nakna killar i!! HAHAHA!..

Nu tyckte jag mig höra att kaffekokaren var tyst...

 

 

 

 


Av Milla - 13 oktober 2009 19:17

 

 

 

 

 

Jag är en person som behöver bevis för att tro någonting och

dag fick jag det svart på vitt:

 

Du är verkligen inte världens bästa, långt ifrån faktiskt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Man tackar och bockar för att du istället för att hjälpa mig att släppa mina

fördomar mot er istället har spätt på det ytterligare lite till....

Vad fan hände där då?

Av Milla - 12 oktober 2009 18:28

Åh, den är underbar, till allt och ingenting! Jag älskar den och just därför är det den enda jag streamar från

min Spotify just nu!

Har du inte hört den så ladda hem den, spotifyá den, youtube... Whatever, bara du lyssnar!

 

 

Breaking Benjamin - Diary of Jane (acoustic)

det sista där är väääldigt viktigt asså!! Haha

 

 

 

Quote of the day and forever!

 

“Letting go doesn’t mean giving up,
but rather accepting that there are things that cannot be.”
Av Milla - 7 oktober 2009 12:15

Jag vet, jag vet, jag vet!

Förlååt, (Till alla hela 15 besökare.. haha)

Jag har varit urusel på att uppdatera min blogg, min dator har pajat, mitt kök håller på att ta form, min praktik tar tid, jag har varit fruktansvärt, fruuuuktansvärt sjuk, jag pluggar som en besatt OCH resten av tiden så myser jag... Och att mysa slår just nu att sitta mitt på golvet i mitt kalla renoveringsobjekt med en kopp kaffe och ett stort täcke om mig för jag fryser så jävligt. Att mysa kan man göra på så många olika sätt och just nu gör jag det för att kroppsvärme slår alla täcken i världen och för att du är mys!!

 

 

 

 

 

Men jag lovar och svär... Jag ska upp i tusen innan månaden är slut om jag så ska ta till det många andra gör som ord... 

 

Porr, Blondinbella, Dildo, Nelly, H&M, Ikea, Snopp, Gay, Bloggtoppen, Facebook...

(Faaaeen va kass jag är !! Haha)

You name it!!!

 

 

 

 

 

 

 

KÄRLEK UT!  

Ovido - Quiz & Flashcards