I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Milla - 8 februari 2009 01:32

Har precis haft den skönaste kvällen med den skönaste tjejen, på länge!

Tacos, massa gräddfil och superzebran på dvd! Kan det bli mycket bättre än sådär från två singeltjejer på en Lördagskväll? Då måste man ju ändå inflika att vi INTE ens så mycket som pratade om melodifestivalen- Ett erkännande från mig nu: Jag är inte gammal, jag är fortfarande ung och grym! Drack lite te och kom in på 10 års återföreningen från högstadiet som är i faggorna och flåsar. Insåg att det förmodlingen kommer bli vi som röstas som "least likely to be friends today", om den kategorin nu ens existerar?! Haha...

Hon är rolig Jenny. P., man skrattar alltid när man är med henne och ber man om ett svar så vet man att det är ärligt men fint inlindat. Hon pratar aldrig först och tänker sen. Hon måste ha en sån där minidator i huvudet som tar hänsyn till känslor innan svaren kommer, och snabbt jobbar den oxå!! Hahahaa... Som den vårdpersonal vi är kom vi även in på pinsamma sjukhusbesök. Hennes lila handske, -"Lägg dig på sidan" historia tar nog alla mina. Ja, t.o.m min -"Men jag är ju ingen gynekolog!!" rövarhistoria!!!





Du är en Underbar tjej!!!





 


Nää, nu blir det en kvällscigg, en bra bok och sängen för min del!!!



 


Sleep tight, don´t let the bedbugs bite!!!


































Over & Out

        












































Just don´t deny it and deal with it!!!

      

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards