I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Milla - 27 februari 2009 07:13

...bara för jävla kalla men otroligt vackra.....

Av Milla - 27 februari 2009 06:54

I´m head over heals, godess of mine... 







_______________________________________________

Har kommit in i ännu en av mina sömnlösa perioder, levande ljus och medium hela nätterna. Somnar alltid runt halv 4 och vaknar vid 6-tiden av den ständigt tjatande tv-shop rösten. Hon är inte lite nasal hon asså!?

Man borde spendera sina sömlösa nätter mer konstruktivt än vad jag för tillfället gör, städa lite eller t.o.m gosa lite!!!



Fick response av Harding igår också. Ska skicka in lite mer papper sen får vi se vart det barkar hän. Först klara skolan, Stena i sommar och SEN...

Jag är så extremt sugen på att resa igen, trodde det skulle stilla sig med hungern efter det river i hela mig!





Idag har jag mycket på agendan. Städa, byta make up väskan, allum, Malin, Elina, räkningar på hög.... I don´t have the ork to keep going!


















































Todiloooo                  

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards