I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Bortglömt...

Av Milla - 17 mars 2010 08:46

Vad händer den 17 Mars 2011 då?

  • Tandläkaren (Check)
  • Skolan
  • Dricka Kaffe
  • Alicia sjunger en skönsång för mig
  • Dricka lite mer kaffe
  • Städa
  • Måla balkongen (No more skagen över dagen hos mig :P)
  • Dricka ännu mer kaffe
  • Malin kommer hem
  • Pussas
  • Tvätta (som den goda hemmafrun jag är... )
  • Laga mat
  • Dricka kaffe ännu en gång
  • Lyssna på "Friend" för sjuhundaelfte gången bara idag

 

 

Then I´m done

 

 

"There's a sickness in my soul,
And I don't know, but I've been told it's uncurable
There's a darkness in my heart
Slowly tearing me apart, it's unbearable
A drop of blood, a lake of tears
And baby after all these years, you're still beautiful
And I've been loved, and I've been used
Cut wide open, scarred and bruised, I'm unbreakable"

 

 

 

 

Tatattatataaaaa tjing

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 19 november 2010 12:49

Halva dagen igår gick till att försöka täcka det turkosa (från helvetet för övrigt) med vitt! Vet ni seriöst hur många ggr jag var tvungen att rolla på det?  5 ggr och jag har fortfarande en gång kvar! Jag och Alex stog här, drack lite kaffe, mål...

Av Milla - 18 november 2010 10:51

Idag är dagen då jag kräver tillbaka min balkong, river den ur klorna  på WuTang och gör iordning! Alex kommer hit och rollar lila i hög fart! Jag  häftar böljande ljust i taket, Undrar hur detta kommer sluta? 2 kretiva kretur på en balkong... ...

Av Milla - 17 november 2010 18:46

Mitt kök doftar (läs:stinker) återigen av mina cigaretter. Jag är så fruktansvärt skitdålig på att hålla löften till mig själv! Löftet var: Röka på balkongen och ENDAST på balkongen. Det har jag inte gjort, iallafall inte sen F fick fria händer ...

Av Milla - 12 november 2010 18:56


Hittade ännu en sjukt bra skola. Lite billigare, bättre vitsord och lite längre! Hollywood is still in my mind så att säga!! Måste bara ha sjukt mycket tillförlit till vårat kära grannland som isåfall betalar mina studier, dvs jobbsökandet har star...

Av Milla - 11 november 2010 13:03

Nu har jag funderat i flera dagar och kommer inte fram till en enda vettig lösning! Såg däremot att utbildningen i L.A var på 15 veckor och då känns det ju lite dyrt kanske? Men bättre praktik och bättre vitsord! Vem har inte hört om Joe Blasco va...

Ovido - Quiz & Flashcards