I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under januari 2010

Av Milla - 25 januari 2010 12:32

Årsbloggen som jag så fint har planerat att göra har gjort mig till ett minnesmonster, känner mig halv dement när jag ska minnas Januari/ Februari 2009. Känns inte riktigt som att jag var helt med själv.

Frågan är ju då: Vart fanns Milla under den tiden? Alkoholdimmorna tätnar!

Jag har några konversationer som har etsat sig fast i huvudet och jag kommer alltid tillbaka till samma personer jag har haft dom med och en hel blogg om mig och mina 3 konversationsvänner känns lite väl udda och privat så jag tror att jag droppar den tanken om en årsblogg faktisk!

(Om jag nu inte får för mig att sätta mig ner och minnas annat försåss)

 

Nej, nu är det dags att städa lite granna.

 

 

 

Till min kära vän JANBANAN....


    


Känns det som att det här passar mig bättre?

 

 

 

 

 

 

Kärlek ut!

 

Av Milla - 14 januari 2010 23:42

Det är -15 grader kallt ute och jag fryser. Darrar som ett asplöv i höstvinden.

(oh vad poetisk jag kände mig för en sekund... :P)

Imon blir det skolan, bandet, solen, städning, förkrök hos Min Man och Basic, high life på ungdomarna i Stenkullen!! hahaha

 

 

..........................................

 

 

I skrivande stund ligger det en helt fenomenalt varm person i min säng så ursäkta det korta inlägget men nu ska jag gå och värma mig med honom!

 

Kärlek

Av Milla - 14 januari 2010 18:27

Nu har jag fasenimig kommit igång, det vet jag när jag tar spotify laddade IPhone och trippar (läs:tar bilen) till gymmet alldeles alene.

Skönt är det också, att bara gå där på bandet, nynna med i min hårdrock och enstaka bulletproof låt och bara tänka mina egna tankar!

Det enda som störde mig idag var att jag inte fick ett, inte två utan tre hela samtal när jag gick där, flåsandes på bandet.

 Nr.1

-Milla!!

-Heej, det är Annika. Vad sysslar du med?

- Jag är på gymmet...

-..........(tystnad)

-Hallå?

-.....På gymmet, det var INTE MIN GISSNING!

(Hrrrrrmmm.....)

 

  


Nr.2

-Milla!!

-Heil... Malin in da hoooouuuseeee!!!

-HOLA!

-Kommer du in till Lerum och fikar då? Jag är klar hos frissan nu...

-Ska till Annika vid halv fyra, efter jag har gymmat klart. Ring henne och....

-.....aaaahahahahahahaha, PÅ GYMMET?? Yeah, RIGHT!! DU?.. Seriöst, vad gör du? Dansar på stripstången? hahahaha

- JAG GÅR PÅ BANDET!!!!!!!

-.....aha, jag ringer Annika då!

(efter vi la på och hon ringde Annika så var det första hon frågade henne : Vet du att Milla är på GYMMET?)

 


    

Nr. 3

-Milla...

-Hej hjärtat!

-JA, JAG TOG BILEN TILL GYMMET! JA, JAG VET ATT JAG ÄR LAT!

(Gymmet ligger 100 meter dörr till dörr)

-Lugna sig, jag ville bara höra om du kunde kolla efter min mp3 när du åker hem sen?

-FÖRLÅT!

 

 

 

 

Mina nära och kära är elaka mot mig!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Milla - 5 januari 2010 23:06

Sitter i "källaren" på jobbet, graveyard shift inatt! Ville ha tagit en fika med min man idag men det verkar inte bättre än att vi får skvallra efter törnrosa har vaknat imorrn, och tränat om jag får tillägga!!! Nu..... SCRUBS!!! Liebe

Av Milla - 4 januari 2010 13:23

Trots sjukdom blev nyår suverän, jättemysig och mättande!!

Ni är helt grymma kockar, allihop!

 

 

Nytt år, nya minnen att skriva, nya platser att besöka, nya ansikten att bekanra sig med och framför allt nya löften att bryta!

 

 

 

Snart, VÄLDIGT SNART kommer årsblogginlägget!


Ovido - Quiz & Flashcards