I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Milla - 23 juni 2009 17:25

...sitter min kära make H---er och bloggar!!!

Det vet jag alltsååååå!!!

















































Träna snart då...... PUH!!!!

Av Milla - 23 juni 2009 13:49

...sitter jag i mitt kök och väntar på att tvätten ska bli klar.

Så är det när man sparar det där viktiga med att tvätta tills  trosorna är slut och man börjar använda sina gamla bikini-underdelar som underkläder istället, och då är det fan illa. Dom kommer man ju knappt i va fasen!!! =P

Har iofs spenderat hela morgonen med A & hennes vän nere vid Aspen, sola och bada utan pina colada (Vad hände där då??)!!

(iklädd som sagt en av dom där gamla bikinisarna, haha)

Det är bara sån jag är, slarvig, stökig och fruktansvärt jävla oorganiserad, frågan är fortfarande om jag kommer att orka vika tvätten när den är klar och lägga in den snyggt i garderoben eller om jag helt enkelt kommer att ta de rena kläderna direkt ur tvättpåsen efteråt...

Jaja, vi får väl se, vi får väl se...

(Vilka mysterium såhär mitt på en somrig Juni-dag ..haha)


UNDERBARA TVÄTTRÅD!!!!

(Förlåt Mamma!!!! XD)



Nu springer jag ner, förbi den där sura pensionärsgubben (bli aldrig sån pappi=P) och in i tvättrummet, hoppas att ingen kommer till sin 14 tid så jag kan stjäla dom maskinerna också. Dansa till musiken i min IPOD och bara skita i att det faktiskt är en av de varmaste dagarna i år och vad jag MÅSTE göra är att TVÄTTA!!!!!......


































































FUCK YOU!!!

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards