I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Milla - 20 juni 2009 12:31

Det blev inga 7 blommor under kudden inatt. Istället däckade jag på soffan efter två apperences på olika fester. Fylleslag är ett annat ord som summerar detta årets midsommar, inget lysekil i år heller...




Jag MÅSTE göra lite förändringar i min attityd, hur jag ter mig till saker som händer runt omkring mig. Jag behöver inte alltid ta allt så fruktansvärt personligt och jag behöver definitivt inte hämnas.

Åker jag till helvetet för någon synd så kommer det definitivt att vara just det, HÄMND!!

Alltid har man sagt att hämnden är ljuv men om vi ska vara helt seriösa, har hämnden någonsin varit det? Ljuv?

Jag blir bra på att hämnas när jag är full, när jag tycker att det är en riktigt bra idé. En sådan idé som inte är lika vacker dagen efter när morgonsolen lyser in på en, en sådan idé som gör att man vaknar med en känsla av ångest. Ibland lite och ibland extrem...

En sådan idé som faktiskt kan skada andra människor, som gör dom ledsna. Det där är ALDRIG okej!



















BTW, FUCK YOU!!!!

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards