I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Milla - 11 juni 2009 21:17

Too many words - Sick Puppies 








Om ni inte har hört den så downloada den, skit i lagar, youtube ´a den  eller "spotify á" skiten... OMG, I love it, sån liplåt.. hahaha!!




KÄRLEK!

Fuck you!!!







Av Milla - 11 juni 2009 09:53

..SHOPPING!!!





Åååååh, Milla ska till Shock och köpa mina efterlängtade skooor..

SOM jag har längtat!!...




PANIKEN!!!!!!

Vaknade vid halv 4 i morse av en sån grymt stor ångest attack, vad hände där då?? Måste ha drömt nåt...

Har haft det här i flera år nu, vissa grövre än andra men jag blir konstigt nog lika rädd varje gång. Varenda gång så tror jag att min kropp ska lägga av att andas och att jag ska dö...

Samtidigt som jag springer och tar mig för bröstet och tänker: Nu är det slut, Nu dör jag!!

så tänker jag: GE DIG FÖR HELVETE!!! ANDAS!!

It´s all in your head....

Så tar det en liten stund och så är det över, utmattad faller man ihop... Har slutat att gråta iallafall, känns som om det inte är någon idé, det är ju inte precis så att det gör saken bättre...

Sen ligger man där, fruktansvärt trött och lika jävla rädd att det ska komma tillbaka som man var för att man skulle dö...




Does it ever go away?







Men faktum kvarstår...

Panikångest är SJUKT jävla handikappande...
































BTW, FUCK YOU!!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards