I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Milla - 5 juni 2009 19:23

..stor som Victoria sjön UNDER min häl...

UNDER??

Vem fan placerar en vattenblåsa UNDER någons häl då?

(I say it´s vodoo..... :S)




Smackade iallafall på ett tryckavlastande plåster på skiten och sprang iväg till jobbet vid 06.00 i morse, helt okej känsla..

Klockan blev 11.00 och jag började få värk så jag slängde i mig 2 alvedon. Hände inte ett skit....!! Foten svullnade upp och blev alldeles varm..

Kom på mig själv med att trippa på tå som en ballerina, till slut gick det inte mer.

Första tanken (JAAA, jag är en typisk hypokondriker)

INFLAMMATION, BLODFÖRGIFTNING, AMPUTATION!!!!!

Fixade till att någon kunde stanna i mitt ställe och blev hemskickad vid 14 istället för vid 21..

Har fortfarande förjävla ont och tanken om AMPUTATION ligger kvar i bakhuvudet och rotar sig som en humlejävel i trädgårn´...









Var inte denna tanten helt sick då?



.

.

.

.

.

.

.

.

.


Snart blir det Tacos, En vampyrs bekännelser och Bästa tjejers sällskap...





















....Du är allt bra konstig...

& I like it!


Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards