I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Milla - 12 juni 2009 15:16

...i mitt liv som är min yin när jag är hennes yang!

Hon är dryg när jag är dryg, har mensvärk när jag har mensvärk, lyssnar när jag vill prata och pratar när jag vill lyssna..

Vi passar ihop som en läkarhand i en latexhandske, hahaha!

Igår hade vi en bonding-day där vi åkte runt och kollade i affärer, shoppade onödiga saker som vi bara var "tvungna" att ha...







DRYGADE oss gjorde vi oxå och det var underbart!!!

















KÄRLEK!

Av Milla - 12 juni 2009 11:41

Sitter i köket, kaffet doftar ljuvlig och jag väntar otåligt på att det ska rinna ner i kannan så jag kan ta mig en kopp av livets dryck och njuta av morgonen. Hela natten höll dom jävla spårarbetarna på och hamrade med stål på stål, jag vaknade flera gånger. De sista gångerna kände jag mig nästan mordisk och funderade flera gånger på att gå dit, skrika, gapa och spela riktigt jävla psykotisk så att dom skulle dra!!! Dom jävla "rallar-jävlarna"!!!!! Jag ska jobba idag, vad hände där lixom?

Konstigt nog känner jag mig riktigt utvilad trots allt =)

Knepigt, Knepigt!









Åååååååh, koffeinet sprider sig som en löpeld genom kroppen och jag känner det, beroendet stillas sakta men säkert, gör mig hög ut i fingerspetsarna.... Oooh, How I love it!!!





Helgen blir en enda stor fest, Alingsås hos Nicke & Elina (Ja, jag ser er som en enda underbar enhet... :P) med massa skönt folk och massa goa Daquiries... Grilla och ha riktigt roligt. Vi sitter nog alla hemma och håller både en och annan tumme för att vädret ska ordna upp sig, vi kan vl få ha lite tur nån gång. Vi nöjer oss med uppehåll så snälla Gud, skit i att ta dina Impugan och skit i att pissa på oss imon så kommer vi alla att bli troende återigen..

It´s a promise... Almost iallafall!!!

Hotellet efteråt och kanske, kanske det kan bli en sväng i den där helvetes snurran med Malin.. KÄRLEK till dig H---EEEEER!!!!


På Söndag blir det antagligen Marstrand och avslutningsfesten på Volvo Ocean Race med alla våra kära "Volontär-vänner" som är där...

Sova hos mina kära släktingar.. Dom är underbarast!








Vad som undvikas skall:

  • Elinas sömn under bänkar...
  • Daquiri spyorna
  • Bråk, Tjafs och tjöt


Det som definitivt är med:


  • Videokameran Gretchen
  • Alla andra kameror för den delen
  • Jesus stilettos
  • Sköna människor
  • Underbart barhäng
  • Galen fuldans på Grand...
  • Lite ligga för Annelie... ahahahahha!!!
















































FRED UT SYSTER!!!!

Once again: FUCK YOU!!!!

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards