I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Milla - 29 december 2009 12:11

Det får bli ett nattpass istället för två st korta förmiddagar.... I LOVE!

 

 

 

 

Vaknade i morse med en igenkloggad näsa och rakblad i halsen. I ren panik sänkte jag två alvedon med mitt kaffe, tömde en halv nässpraysburk och suger frenetiskt på en gammal bafucin jag hittat längst in i medicinskåpet bäst Före 2007 (?) men det verkar inte fungera. 

 Då infinner sig frågan: Är det återigen dags att bli pissigt förkyld över nyår?

 

Nej, jag har inte vaccinerat mig. Ganska enkel anledning faktiskt. Det känns så stressframställt att jag får i mitt stilla sinne för mig att alla människor med vaccinet i kroppen vid något tillfälle kommer vakna som Zombies eller några andra sjuka varelser och kommer aldrig kunna leva normala liv (är jag sjuk i huvet?) för de blev stuckna någon gång under 2009. Och ja, jag vet att jag borde vaccinera mig eftersom jag är vårdpersonal och vårdpersonal som INTE vaccinerar sig får ganska mycket skit för det.

Men jag bryr mig inte (än) för jag vill verkligen inte vakna upp någon dag med en zombieliknande känsla.

 

 

 

 

 

Då är jag fan hellre sjuk!

 

 

 

Jag älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards