I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Milla - 22 december 2009 19:17

...på saker man skriver här. Alla tror att det handlar om dom etc..etc..etc

Vem har sagt att alla mina inlägg eller kryptiska meddelande handlar om just personer och inte t.ex mat... Jag älskar att kryptera mina inlägg ner till minsta lilla detalj så att ingen ska fatta utom jag, inte för att det är nåt vidare roligt för er att läsa det men jag fattar och jag garvar!

 

 

 

Du är som syra för min själ, sur, farlig och frätande.

Ändå kan jag inte hålla fingrarna borta!

 

 

 

Sourcream & Onion chips dippade i Bearnaise sås!!!

 

Eller???

_______________________________


Annelinus kommer hem en sväng, ska försöka få med henne ut och gå i detta underbara vinterväder, om jag sen lyckas återstår att se....

 

 

LIEBE

Av Milla - 22 december 2009 10:41

Du är som syra för min själ, sur, farlig och frätande.

Ändå kan jag inte hålla fingrarna borta!

 

 

Balkong morgon idag igen. Kaffe, cigg och internetkoll. Spotify spelar soft julmusik och jag myser.

 Hade en helt suveränt mysig kväll med Malin den andre igår. Middag och vin på SoHo sen vidare till 7:ans ölhall, mycket skitsnack, skvaller och mys. Tack för att du är en av mina finaste vänner och för att jag får hålla kvar! Efter det tog vi iallafall vagnen ut till Kim i Majorna där vi satt och spelade spel och drack glögg. Man kan kalla det för nybörjartur men ja tog hem det! Tur var väl det för mitt förlorarsinne är inte det bästa, jag kan verkligen bli helt vansinnig...

Inte någon vidare fin egenskap men den existerar och jag har varningsskyltar uppsatta för att minimera skador! ;)

Julen blir i Floda med Mami, Papi och Söstra mi. Vi skulle inga julklappar ha i år men om jag känner alla rätt så kommer det att ligga några under julgranen iallafall, jag har iallafall planer på att inhandla de sista imorrn.

 

 

Kaffet är EXTREMT gott!!!!

 

Var uppe i Borås förra veckan och myste med Svägerskan, Jolie och Olivia. Dom hade snö då vilket inte vi hade så jag och Jolie tog fram stjärtlappen och åkte lite i deras backe hemma. Jag älskar att åka pulka i alla former, hur gammal jag än kommer bli så är det något jag alltid kommer att göra, jag ÄLSKAR det!

 

  

Världens bästa tjej!!!

 

 


Snow angels!!!





Nu ska jag ta mig i kragen så min man får en städad lägenhet att komma hem till innan jag åker till jobbet!



KÄRLEK!  

Ovido - Quiz & Flashcards