I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Milla - 5 december 2009 18:26

Milla fortfarande inte tagit sig tid att skriva, trots att hon nästintill hotade mig med det där om ämnena jag skulle komma på, så besöker jag denna sida igen :) Annelie här alltså...


Och eftersom detta inte är min blogg så får jag väl ta och skriva lite om mig och Milla:


Vi gick i samma skola från 1:an till 9:an.. Men det var först när jag träffade min första kärlek som vi faktiskt fick för oss att börja umgås så smått.. Så smått blev till mer och ett tag var vi nästintill oskiljaktiga. Mkt fest, många cigg, många killar senare så tappade vi kontakten. Jag tror bestämt att vändpunkten i vårat umgänge kom på en nyårsafton (rätta mig om jag har fel Milla).


Många år senare, den 2:e maj 2009, träffades vi (på krogen naturligtvis) och bestämde oss, som så många ggr innan, att vi måste ses på en fika ngn dag. Och så började det igen. Jag och Milla.. Hon vet allt om mig, jag vet mkt om henne ;) Härlig sommar med mkt solande, fester och många sena kvällar.. Och även fall barn, jobb och nyfunnen kärlek gör att vi numera inte ses varje dag så är jag otroligt glad att den 2:e maj hände!!

 Love you Milla


Fred in syster!!!

Ovido - Quiz & Flashcards