I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Milla - 21 december 2009 14:31

Surprice....

 

 

 

I´m Back again!

 

Jag suger på att blogga, kan vara så att jag inte riktigt har så mycket i huvudet nu för tiden som jag hade förut eller så kan det vara det faktum att jag faktiskt föredrar att ligga sked på soffan och mysa mig några kilo tyngre med F... Jag känner fortfarande den där nykärheten där man måste vara nära och berätta för varandra hur underbar man tycker att den andra är.

Och tro mig, Han är helt underbar!

 

 

 

2 Helger av kalasande har sprungit förbi och för att inte tråka ut med dåliga detaljer så kommer här en lista av händelser, enjoy!!!

  • extrem fylleri fyllera
  • kaptenslek på båt
  • hootchi hootch (jag bli aldrig för gammal för det)
  • gott sällskap
  • fiiiina presenter
  • mycket kärlek
  • frierier
  • Torka andras spyor
  • kärleksförklaringar (oh yes)
  • designer smycken
  • hytt fylla
  • nöjdhet över desperationer
  • kannvis av kaffe
  • Bloody Mary
  • BÄSTA VÄNNER

Sms konversationer har varit på tapeten på flera andra av mina vänners bloggar och eftersom jag har många riktigt sjuka vänner som skickar så extremsjuka sms till mig så kommer här diverse onödiga konversationer med den sjukaste bruttan i min vänskapskrets.

Återigen ENJOY!!!!

 

 

Malin brallan:                                                  
                                  Millarella:

Hitler in DA HOUSE

CHUCK BASSSSSS!!!!!

Jag knullade Wentworth

Miller inatt!!!!!!!!!

PASSA SIG!!!!!! :)

Oh, det var skönt, vi gjorde

tom ställningen HITLER´S HUND!

Mohahahahahahaha

Fy fan alltså kompis;)

men du, jag låg med BASS.

SÅ up yours!!!!

Bass har blivit tjock,

Wentworth e smal och schnögg.

Tjock is da shit and U know it!

Fan, you got me there....

FAN OCH!

 

____________________________________________________

 

 

Denna underbara, UNDERBARA människoa alltså!!!

 

www.malinbrallan.bloggagratis.se

 

DU DÖDAR FÅGEL!!!

 

 

 

I´m out!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards