I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Milla - 7 december 2009 11:04

Om jag hade haft en tidsmaskin skulle jag stanna tiden idag och åka till bauhouse och köpen en kakelplatta och kakelhörn innan jobbet. Tyvärr så har inte de bästa av forskare och vetenskapsmän kommit på hur man löser denna brillanta idén med tidsmanipulation så det verkar inte bättre än att jag får utföra dessa ärenden imorrn.

 

 

 

 

 

 

Nu? Duschen såklart!

 

 

 

 

Liebe

Av Milla - 7 december 2009 01:59

Sitter i soffan efter en suveränt go myskväll med min Man. Ja, ni hörde rätt... Singeln av alla singlar har gått och skaffat sig kille, än är inte hoppet ute för den gamla kärringa!

(Ja sa att ja skulle pränta ner det, mohahaha)

Ute i mitt halvklara kök puttrar mjölken på spisen som snart ska förvandlas till en utsökt Chai Latte, in ifrån (?) sovrummet hörs en snusande andning från en stor Karl och från en annan internetsida laddas det senaste Usa sända Gossip Girl avsnittet. Klockan har slagit två och jag är inte ens lite trött... Hatar att vänta på buffringen men ännu mer hatar jag när skiten hackar när jag är mitt upp i ett helt underbart Gossip avsnitt.

Precis som alla mina vänner följde Wentworth Millers utbrytning i Prison Break, dregglandes och trånandes så följer jag Blair och Chucks kärlekshistoria i "The Big Apple"...

Jag är som en 5 åring på en Lördag när jag vet att avsnittet släpps på Internet, lite barnsligt må jag erkänna men jag älskar det, kan inte hjälpa mig själv!


 


Nu kokar mjölken snart över, buffringen är klar och jag vill se avsnittet innan han som snusar så gott i sovrummet faller in i dvala så kanske jag t.o.m kan få gosa lite mer idag... =)





KÄRLEK UT BRODER! 









 

Ovido - Quiz & Flashcards