I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Milla - 8 december 2009 22:41

...om tapeter , kakel och ikeakök!!!

Vaknade kallsvettig i morse av den vidrigaste dröm jag någonsin har haft. Den handlade inte om några vålnader eller barnafödande denna gången utan om kök. Jag hade blivit anlitad för att installera kök för hela HSB i Sverige (nu garvar du gott va.....=D) och som jag slet, inget blev bra och alla klagade. När jag vaknade så tackade jag min lyckliga stjärna över att jag har F som kan berätta för mig vad jag kan och inte kan... (på både gott och ont, vem gillar kritik lixom? =D inte ens när den är konstruktiv) Men jag vet ju dock (numera) att varken jag eller min kära Mor vet hur man bygger ett kök, det är mycket mer än att bara sätta ihop faktumstommar och sätta på plats, vi hade så fel!
Imorrn blir det iallafall tapetsering och bänkskivesågande... Oh yes!
Nu ska jag gå och gosa med min Man!
LIEBE!
Ovido - Quiz & Flashcards