I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 18 september 2008

Av Milla - 18 september 2008 16:43
http://www.youtube.com/watch?v=oo-v1j24JgM&feature=related

10 favoriter
Dialekt: Göteborgska, nu och föralltid!
Mat: Pizza med MASSOR av kebabsås
Låt: Love Trap ( Nikola Sarcevic)
Tecknad figur: Ariel

Sport: Oooh, nää!! Orka!!
Komiker: Björn Gustavsson
Veckodag: Lördag
Glassmak: Champagne Sorbet från Lejonet och Björnen Mmmm...
Serie: Scrubs (kiknar av skratt juh... Dr. Dorian, you are miiine!!)

Drink: Nickes Frozen Strawberry Daiquiris... Livsfarliga!!!


9 för tillfället
Humör: Heelt nöjd
Tanke: Jag vill hem från jobbet!!!
Kläder: Vit skiiitsexig sköterske-tunika (ahahaha)
Bakgrund: Försov mig!!!
Känsla: Du är mysig!
Tid: 16.55
Bästa sak: Mina vänner
Irritationsobjekt: Att jag är miljonär den 27.de varje månad och ett socfall redan den 5:e...

Gör: Röker och dricker kaffe


8 första
Bästa vän: Jenny Penny Aronsson
Husdjur: Min kanin som sprack... hmm!!!
Kyss: Säger bara Gothia Kupp!! AAhahahaha
Piercing: Mitt enda hål i örat när jag var typ 3...hmm!!! =S
Förälskelse: Måste ju ha varit Mattias....

CD skiva: Hanson
Bil: Farfars Fiat Tipo... Bästa!

Ord: Troligtvis Mamma!!!


7 senaste
Telefonsamtal: Frugan.... Amandine
Mat: Har jag ätit nåt???
Dryck: kaffe
Biltur: Elina och jag i gula faran upp till kvantum igår kväll!!
Tv-program: Top Model S. 10!! Oh yes!
Hört: En boende på jobbet sa : Ingen ro, ingen vila...Bara springa runt och homofila!!! Aaaahahahaha
Köpta klädesplagg: Min allra bästa svarta koft väst!!


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Jag är ju gift med min bästa tjej juh...haha

Brutit mot lagen: Yupp

Blivit arresterad: Nja
Badat naken: Naked is best!!
Fått böter: Jag hatar Norge och deras kameror.... 5000 Norska är mycket Svenska ska ni veta!!
Varit med i tidningen: Jaaa...


5 nej tack
Skolämne: Matte
Mat: Thai
Musik: Nationalteatern 
Dryck: Coca Cola

Djur: Spindlar


4 saker
Du gjorde igår kväll: Drack vin med Elina, Nicke och Kroon
Du kan höra just nu: Gunilla som springer förbi med en säng på väg till Kompassen
Du inte kan leva utan: Mina Bästa!!!
Du gör när du har tråkigt: Hahahahahaa... Jämt oxå!! Sjuk ja e!

3 personer
Bästa Person: Mamma och Pappa

Gärna hånglar med: Elina... hahaha, you are the best!

Snackar mest gojja med: Annika!!!

2 val
Coca Cola eller Fanta: Cola
Hund eller katt: Katt


1 önskan
Att jag alltid får lov att vara mig själv!!!


Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards