I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Milla - 6 september 2008 15:39

Såå, då har tjejorna installerat sig här hemma och eftersom min lägenhet är ungefär lika stor som 4 kabiner ihop så går det ganska bra.. Vi vet ju att det inte handlar om 6 månader utan bara några dagar =)

Elin från "Norrland med småsve", Linda från Sthlm stad, Teresa från Halmstad och vi tre tjejor från lilla Lerum.

Pia hade ju ett akutbröllop att gå på men det tar vi igen på Silja Galaxy i November (om vi får följa med =P)


Vi var ute och käkade mat igår, drack massor av pissdyr öl, stack vidare för att dricka ännu mera öl, fast av den billigare sorten. Lite fisherman-shots också, dom slår aldrig fel!!... Haha, "nästan" gratis smakar ALLTID bäst!! Eller hur?

Ikväll blir det iallafall finmiddag hos Elina och Nicke "The mästerkocken" sen blir det gästabudet bland bönder, flanell, träskor och sammets skjortor!!!


                                 High Five!!!


                                               Great success..... YES???!!


 .................................................
.................................................


Och helt plötsligt stog du bara där... Första gången på flera år!! Innan jag hann se dig så nämnde nån ditt namn och mitt hjärta stannade!! Frös till is... Vet inte varför, det är bara så...!!! Kanske det bara är jag som känner det, kanske du verkligen är jättelycklig och har fått allt det där som du vill ha... Det förtjänar du!!!


Men JAG är fortfarande inte glad för dig skull, egoistisk som jag är... Kanske, Kanske inte??!!


Jag älskar dig fortfarande och tro mig, t.o.m jag är chockad!!


..................................................
..............................................





Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards