I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 16 september 2008

Av Milla - 16 september 2008 11:41

Ibland känns det som om att allting var mycket bättre förr. Att man var mycket gladare, mycket roligare,mycket bättre på allting som man tog sig för..

Men i nästa andetag så inser man att man bara kommer på dom bra sakerna med vad som var förr. Hur ball man hade när man kunde göra vad fan man ville utan konsekvenser, hur bra det där förhållandet var.. periodvis. Men inget av det överväger hur jävla bra jag har det nu. Hur mycket jag uppskattar att "bara"  gå ut på "oldies-pubar" och bara ta några öl med goda vänner ( Okej, fine!!! Konskenkorva-drinkarna =P ) Och hur skönt jag tycker att det är att du är ute ur mitt liv. Hur skönt jag tycker det är att jag kan se dig utan att mitt hjärta slår i högvarv eller hur jag inser att jag är en bättre människa utan dig. Eller ska jag säga tack vare dig för utan din hjälp så hade jag nog aldrig fattat "what-not-to-do" i en relation.

Jag tycker synd om din nya tjej om du kommer att fela henne som du har felat mig i situationer som VI har satt oss i, man ställer upp för varandra och lämnar inte varandra i stunder av sorg.

Ett litet tips till dig på vägen bara... För hade du aldrig gjort sådär mot mig så hade jag ändå kommit ihåg oss två som något bra, något med mycket kärlek även om den oftast var vild och otämjbär och "without-reason",men nu är allt jag ser den stunden, den stunden när du lämnade mig där, ensam att ta hand om någonting som vi har gjort, det var väl mitt att lösa.. eller?? För det är exakt så jag känner det. Den situationen var inte mer vår än min alldeles egna. På något sätt så tackar jag dig för att du fick mig att se, se med lite klarare ögon än vad jag någonsin hade sett förut..

 Nu lämnar jag det här, jag orkar inte älta mer. Stiger in i den själsliga duschen och låter det försvinna... Bara rinna av mig, för du ska veta vad jag har skrubbat, äntligen är du borta!!!


------------------------------------------------------------------------------------------------

Todays special occation SATC quote:


Carrie: You can’t make friends with a squirrel. A squirrel is a rat in a cuter outfit.







Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards