I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 3 september 2008

Av Milla - 3 september 2008 21:29

Har precis krupit upp i min alldeles nya soffa, nyduschad med en kopp te..

Amandine tvingade med mej till gymmet idag på box, tror inte jag har insett riktigt än hur otränad jag är!! (förutom efter min första och sista joggingrunda med Jocke=P) Jag är så extremt lat och bekväm för att ens gå till gymmet även om det ligger på 2-minuters gång avstånd. Gillar egentligen inte att gå till gymmet alls, tycker att mitt gym är en enda oas av välsvarvade småtjejer och killar som lyfter på tok för många kilon än vad dom egentligen orkar, bara för att imponera på småtjejerna!

En annan anledning till att inte gå dit är för att man vet aldrig vem man möter. Gillar inte att träffa folk som jag inte vill ska se mej alldeles slut och svettig efter ett hemskt spinn pass eller vad man nu gillar att gå på! Hade jag fått bestämma och utföra hade jag gått dit vid 8 på morgonen men TYVÄRR är jag inte av den karaktären så det är bara till att härda ut, ha med sig en vän som spanare och stryka som en katt utmed gymväggarna samtidigt som man ber en still bön....


Kärlek till alla er som behöver den!!!





Av Milla - 3 september 2008 12:21

Jag är totalt hookad på nintendo 64!!!

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards