I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg under mars 2009

Av Milla - 11 mars 2009 16:42

..efter Stena utbildning inom service innan det är dags för den andra utbildningen. Hade prov igår och det gick självklart åt helvete! Vad är det med mig och prov? Fick godkänt iallafall så de funkar ju men jag var INTE nöjd!! Hela helgen går åt till att sminka nu! Bara så du vet det AMANDA!!! Hahaha!!! Amanda "kusin-vitamin" kommer till mig i helgen och ska vara här. Mysigt! Ska dock gå på inflyttningsfest på Lördag och då får du klara dig själv gumsan! Bara så du vet!


Nää, kanske kan ta fram paletterna och ajaxen och börja skrubba rent nu! Det är änna dags för det!!!

















Kärlek på "BROKEN STRINGS"....

Download and DON`T feel guilty!

Av Milla - 9 mars 2009 15:17

...prov idag då!!!

















































WISH ME LUCK!!!

Av Milla - 9 mars 2009 10:15

...Jag är så sugen på att bara sticka igen, efter sommaren. Har jag klarat hela vintern hemma så är jag värd den Svenska sommaren till 100 %. Alla mysiga kvällar vid Aspen, dricka lite öl och bara tjöta! Eller mitt-i-natten te-drickande ur termos med Annika, lukten av blöt asfalt(är jag cp eller) när sommardugget kommer, känslan av lugn i luften, kärlek som är vackrare än någonsin!!

Efter det kommer hösten med vackra färger men kylan börjar tära igen och då är det dags att dra, tänkte sätta mig med mitt CV och fixa till det sista innan jag skickar iväg det. Malin drog iväg en ansökan igår efter våran pizza turné! Helt underbart!!














____________________________________________________






I Fredags var Pink Party, Jag lekte nykter och det var inte alls så roligt, första gången med helt gratis drinkar i baren och så kan man inte utnyttja erbjudandet, WTF?? Jag jobbade dagen efter så det blev inget Lounge för mig efteråt, ledsamt!! 

Det tar vi igen tjejer, eller hur?? Haha!

I lördags hade M.J inflyttningsfest, jättetrevligt! Efteråt blev det Basic som inte alls var lika trevligt, blev extremt knepig. Blev den där Milla som ingen egentligen gillar, hon hette ju SARA!!! =P Nu börjar spritförbudet för mig!!! Det är dags nu!!!

Igår fick jag mysa hela kvällen. K kom hit med chips och dipp och vi gosa oss igenom hela BECK-rullen! Det var mysigt!! Skönt när man har nån man kan mysa med så utan att tänka på annat! Helt enkelt bara mys! Wunterbar!

Nu blir det "a CV in English" för mig!!!


Wish me luck!!!












































Todilooooo                  


Av Milla - 6 mars 2009 15:56

...ta mig i kragen nu kanske?

Jag behöver verkligen vaska upp lite kläder, tvätta mina borstar (igen) och köpa hårfärg! Som om inte det är nog ska jag vara i stan klockan 19.00 iordning gjord och snygg som en pingla, like always!! Haha!!

Fabulous is the word I´m looking for!!

Ikväll blir det "praktik" på BLVD tillsammans med alla tjejerna i klassen, Chung ska ha ett "Pink Party" ikväll!! Ska man vara svart eller lila?

Rosa är ju inte min starka sida, äger jag ens nåt Rosa??

Får dra en snabb koll innan jag ska springa ner till tvättstugan och slå bort pensionärerna från tvätt-tids-apparaten...


















Fan, Tänk om man misslyckas TOTALT!!!???

Åååh, vad vi hade varit bra ihop!!

Todilooooo                         


Av Milla - 5 mars 2009 07:39

...ID utbildning på skolan sen hårmodell...

Rr.o.m idag har ja mycket på schemat asså, hur ska man orka allt?!

Klart man gör!! Eller?

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det dax för kaffe i massor och naturdiet päron!

Vi håller tummarna för att den är god!





















KÄRLEK!

Av Milla - 2 mars 2009 22:38

...fått kräksjukan!!!





Trodde att det skulle vara över vid det här laget men se där, bakom ett draperi, en sjukhus-säng, dåliga latexvantar som går sönder står han. Frustandes och pustandes och lagom äcklig, som en blottare i skogen, och bara väntar på tillfället att hugga en, krypa in i en tills han själv  bestämmer sig för när han vill titta ut igen, med besked dessutom!!!

Jag tror han högg mig igår på jobbet för nu har jag helt seriöst mått illa hela dagen, inte fått i mig så mycket som en enda matbit

(förutom mums-mums:en mamma bjöd mig på och det var knappt den stannade kvar inne i mig asså =P) sen i morse.

Han har mig som i ett järngrepp så nu är det egentligen bara att lägga mig i soffan och vänta på att få se hans fula tryne, i botten av toaskålen!!!


















NASTY!!!!

Inget jävla toodilooo här inte?!!!

Av Milla - 2 mars 2009 14:33

Ibland kommer dom helgerna som gör det värt att jobba sig igenom vardagarnas tråkiga ansvar och förpliktelser. Denna heögen var undantaget som gör exakt det, värt allt slit!

Annika hade kalajs med världens godaste tacopaj, massa sprit-inviter, underbara människor, dans-steg ala fuling och hångel i massor.

Mitt ibland allt detta sorlet och prat så fick jag ibland kommentaren slängd åt mitt håll av värdinnan:

 "MILLA!!! Nu tycker jag att du är lite dålig på spriten!!!"

Och vad gör man inte för sina vänner, jo man dricker snällt upp hela sin flaska vilket gjorde att kvällen resulterade i en riktig hård rocks fylla. Malin måste ha trott att det var henne Annika kommenterade åt för hela deras Gin försvann ner i Malins törstiga hals fortare än illa kvickt. Hahaha!

Precis innan vi sprang till Torran så tyckte hon fortfarande att jag drack för dåligt så det hela avrundades med en fin Vodka-shot med lite salt... Ingen bra idé Annika!!

Torran kom och gick ungefär lika fort som det brukar och det var dags att gå hem. Upp till mig allihopa sen ringde Malin och sa till mig att gå ner till grannen vilket jag gjorde. Har inte träffat er på läääänge, trevligt!

När jag väl kröp in i mitt kryin igen så stog det två okända killar i min hall, dom fick gå hem, DIREKT!! Tänk om dom hade varit våldtäktsmän? hahaha, fick reda på lite senare att de var M´s kompisar.

Dom kom tillbaka igår kväll för att hämta den ena killens jacka som han inte hann ta med sig när jag frustrerat kastat ut dom i kylan.

Näni.... Nu ska jag dricka lite kaffe och mysa i soffan innan det blir school!
















































Toooodiloooo                  


Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards