I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Milla - 20 mars 2009 21:38

...Latare än vad jag är idag?? Jag har jobbat och slitit my ass off hela dagen, försökt ordna träffar, nervositetat för imon, allt detta medans jag har haft den absolut sämsta dagen i världshistorien. (Nämnde jag att jag gillar överdrifter??=P)Bankomat-jäveln snodde mitt kort, hur fan ska jag kunna hålla reda på 50miljarder olika koder i mitt hektiska liv?? (Ha överseende med lilla mig)Sen var jag sen till jobbet och insåg att jag var TVUNGEN att göra nåt nån sällan ser mg göra, jag sprang till  bussen!!!Precis när jag var framme vid den så sticker han, WTF???? Jag brukar inte peka finger (Iallafall inte sen jag blev jagad i stan av agro-bruden) men där åkte han fan upp asså... Han såg mig licksom!!!NÄÄÄÄ, jag är FANIMEJ värd den där pizzan!!! Tjodelodelooo!!!

Av Milla - 20 mars 2009 11:01

....Bilder säger mer än tusen ord så here goes.....



 Herregud, jag ser städad ut for once!!!

Be very impressed!!



Carolina ser riktigt, riktigt sjuk ut!!!



Josefina är djupt koncentrerad!!!



Mina tjejer följde med som modeller...



Haha, känner du dig lite hängig Malin??


Moa & Malin.....


Snuttan och snoken... Prosit!!


............HAHAHA!!! Pop it!!


Sofias modell... Va faan.. hahahaha!!

Så roligt!!

 

Lina som min modell for the day!!

Tack bästa!!


I slutändan blev ju allt vackert.... eller hur!?

Tack för bästa kvällen....

Toodi-fucking-loo          

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards