I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Milla - 24 februari 2010 14:07

Denna 70-tals dänga strömmar oavbrutet ut ur mina (?) högtalare. Jag fullkomligt ÄLSKAR den. Får se hur länge F står ut med min hesa kråkröst som försöker sätta toner efter och toner och misslyckas varje gång! Haha, sånt man får stå ut med här på 96:an. Lika mycket som man får stå ut med min psykiskt missanpassade granne.

Jag har ännu inte lyckats vända henne i min riktning. Mer tvärtom faktiskt, efter köksrenoveringen dök det upp en fin liten lapp i brevlådan från Bostadsrätts föreningens ordförande om alla saker och skit jag hade ute i trappuppgången. Jag blev minst sagt förbannad och ringde upp honom för att så fint berätta för honom om hennes lite lätt (?) bipolära tillstånd då nästintill alla saker som stog där ute var hennes. Samtidigt passade jag på försöka få honom att förstå hennes enorma ogillande attityd gentemot mig genom att fråga om antalet gånger hon ringt honom för att klaga på mig utan egentliga anledningar. Hans svar blev en harkling och jag förstod att lapparna han lovat henne att skriva till mig aldrig hade dimpt ner i min brevlåda då de var helt befängda. 

Så HOLLLAAAA till alla er som har grannar med psykiska problem!!

I hear you, så att säga!

 

 

Nej, nu blir det duschen, Shout out louds skrikande i högtalarna och hesa krakande...

 

 

Kärlek till er!!

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards