I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Milla - 1 februari 2010 09:41

Det segar sig sakta men säkert iväg en stund för att kunna komma tillbaka hårdare, lite otrevligare och definitivt mer ovälkomnande än första gången det slog ner mig till marken, första gången jag förstod.

 

 

.................

 

 

Helgen har varit som alla andra jobbhelger förutom min hemska känsla av att vilja gå ut med alla de mina. Dom hade trevligt iallafall, det är dom värda efter allt jobb, slit och skolor!

Finns det nåt mer befriande än att bara dansa en hel natt??

Kaffet doftar UNDERBART, Annelie med skitsnack i telefon och snart... PRAKTIK!

 

 

 

 

Sister - Here I come!

 

 

 

Btw, Jag vill leva mitt liv med dig!

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards