I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Milla - 17 november 2010 18:46

Mitt kök doftar (läs:stinker) återigen av mina cigaretter. Jag är så fruktansvärt skitdålig på att hålla löften till mig själv!

Löftet var: Röka på balkongen och ENDAST på balkongen.

Det har jag inte gjort, iallafall inte sen F fick fria händer med målarpensel och roller. Jag sa innan att ingen turkos, under inga omständigheter turkos, det blir så kall känsla på vintern då. 

Går till jobbet med sinnesro, kommer hem 10 timmar senare efter en hektiskt natt, tar ett andetag och kliver ut på balkongen.

Det är brunt OCH TURKOST!!! 

Hakan föll nertill golvet, jag började direkt att frysa, även om det var i Augusti och kvav värme ute. Efter jag frossat i kylan ett tag och samlat mig litegranna vände jag mig om och chock nr 2 uppenbarade sig! 


  


Låt mig säga såhär.

1, Jag är inte 15 längre...

2, Jag gillade aldrig Wu Tang från början...

3, Vart fan är fågeln?

4, F får ALDRIG fria händer i "mitt rum" igen!!!





Fatta chocken ladies!




  


Jag älskar honom ändå!



Over and Out!








Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards