I´m a million different people from 1 day to the next...!!

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Milla - 16 september 2009 18:57

...som precis sänkte sig över mig som en dimma.

Har inte riktigt sovit som man ska dom senaste nätterna, vankat av och an i sömnen, vaknat och somnat om! Flrea gånger om. Inte ens sällskap hjälper när man kommer in i såna mönster, svåra att bryta dessutom. Dom etsar sig fast dom små jävlarna sen vill dom inte släppa taget om en!

Jag börjar tro att John Blund har glömt mig eller så gav han mig för mycket "damm" i Lördags! =P

(Det där kan ju inte feltolkas eller så.... hahahaha)

 

Imon blir det Ikea och Köks Köpe, jag kunde inte vara gladare.

Finns det något värre än att bo i ett renoveringsobjekt?

OCH vara så fruktansvärt stökig oxå, jag fattar inte hur jag lyckas stöka ner så fruktansvärt mycket!

Nej, nu ringer dom på mig och jag måste dra!

 

 

 

 

 

 

 

 

Tooodiii-MESSY-looooo

Presentation

Omröstning

Känner jag dig?
 ABSOLUT!!!
 Absolut INTE!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write in me


Ovido - Quiz & Flashcards